وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

سر رشاقه اللبنانيات Sir Rashaket Elibnaniyat

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
17042012
مُساهمةسر رشاقه اللبنانيات Sir Rashaket Elibnaniyat

Kifkon Ya A7la Amirat Ana Bashkorkon Ktir Ktir 3ala Etar7ib Fiye Ana 7ase 7ali Ben Ahli W A7babi Eih Ba2a Lmawdou3..... Bima Ini Lebnaniya 7abeit atkalem Fi 7aga Ana Ba3ishha W Hiya Eih Sir Elibnaniyin Fi Errashska Ya3ni Mo3zamhom Bisara7a Howa La Sir Wala 7aga I7na Tabi3at El2akl Taba3na Ma Bita5ansh Izay Ba2a ......... Oultouli Izay 1.. Mo3zam Aklinada Bini3milo Bi Zeit Zaytoun Ya3ni Mafish La Zibda Wala Samna Zay Loubya Bzeit... Fasoulya Bzeit ... Mjadara 2... I7na Sha3b Bi7eb Essalatat awe W Lasem Ykounou Mawjoudin Kol Youm Zay Etaboule... W... Lfatoush 3... I7na 3andina Hawassi Elriyada Zay Elmoda Kida Yelli Ma Bitrou7 3a Gim Btimshi Kol Youm Hayda Fi L3omoumiyat 7atis2alouni Howa Into Ma btakloush Ma7ashi Wala Ma3ali 7a2olokom Elma7ashi Binakolha Bas Mish Kol Yom Ya3ni Marra Aw Maritin Fi L2osbou3 Ama Lma2ali Ba2a Zay Elbatat Elma2liya.... Elbatinjan..... El2arnabit .... Elfira5 Ana Ba3mel Eih.... Jibit 2allaya ..... TEFFAL ACTI FRY..... bA2li Fiha Bimal3a2et Zeit Wa7da

كيفكن يا احلي اميرات انا بشكركن كتير كتير علي الترحيب فيا انا حاسه حالي بين اهلي واحبابي ايه بقي الموضوع ..... بما انى لبنانيه حبيت اتكلم في حاجه انا بعيشها وهي ايه سر اللبنانيين في الرشاقه يعنى معظمهم بصراحه هوه لا سر ولا حاجه احنا طبيعه الاكل تبعنا ما بتخنشي ازاي بقي؟؟؟؟.... قولتولي ازاى
1- معظم اكلاتنا بتتعمل بزيت زيتون يعنى لا زيت ولا سمنه زي اللوبيه بزيت وفاصوليا بالزيت ....
2- احنا شعب بنحب السلطات اوى ولازم يكونن موجودين كل يوم زي التبوله والفتوش
3 احنا عندنا هوس الرياضه زي الموضه كده اللي ما بتروح الجيم بتمشي كل يوم هيدا ده اال عموميات هتسالونى هو انتو ما بتكلوش محاشي ولا مقالي هقولكم المحاشي بنكلها بس مش كل يوم يعنى مره او مرتين في الاسبوع اما لما الاقي البطاط المقليه والبذنجان والقرنبيط الفراخ انا بعمل ايه ....... جبت قلايه TEFFAL ACTI FRY.
بقلي فيها بمعلقه زيت واحده
كاتب الموضوع : gisel
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

سر رشاقه اللبنانيات Sir Rashaket Elibnaniyat :: تعاليق

رد: سر رشاقه اللبنانيات Sir Rashaket Elibnaniyat
مُساهمة في 17.04.12 18:07 من طرف كليوباترا
تسلمي يا حبيبه قلبي بعد اذنك تحت كلامك هكتبه ليهم بالعربي علشان ممكن ميعرفوش يقروه الله مش عارفه اقولك احنا سعداء اد ايه بمشاركتك معانا ووجودك وسطنا ده شرف لينا
رد: سر رشاقه اللبنانيات Sir Rashaket Elibnaniyat
مُساهمة في 17.04.12 18:26 من طرف كليوباترا
حبيتى تسلمي يا رب انا كتبته بالعربي تحت كلام علشان يفهموه بسرعه بصراج نصائح هايله بجد المشكله عندنا بجد موضوع الرياضه غيركم وهو ده الفرق الرهيب بجد برافو عليكم وان شاء الله نحاول نتبع نصايحك يارب يجعلها في ميزان حسناتك احنا مستنيننين اكتر عن التجميل بجد انتم بتبهروا البنات باعتناءكم بنفسكم احنا بقي عندنا متخصصه تجميل في المنتدي منورانا ومنوره بيتها التاني يسلم ايديكي وعنيكي يا حبيبتى
7abibti Ya Malika Ana Bashkorik Ktir 3alashan Bitarjimi Kalami Ll3arabi Ana Ta3baki Ma3aya Ya Amar javascript:emoticonp(':%D8%AC%D8%B2%D8%A7%D9%83%D9%89 %D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87 %D8%AE%D9%8A%D8%B1')
7abibti Ya Malika Ana Bashkorik Ktir 3alashan Bitarjimi Kalami Ll3arabi Ana Ta3baki Ma3aya Ya Amar

سر رشاقه اللبنانيات Sir Rashaket Elibnaniyat

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية