وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

موضوع مهم للنقاش القايمه لمنقولات الزوجيه اهميتها وكتبتيها ولا لا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
24032012
مُساهمةموضوع مهم للنقاش القايمه لمنقولات الزوجيه اهميتها وكتبتيها ولا لا

الموضوع ده يا بنات شائك لبعض الرجاله او شبه شتيمه هههههههههههههه وفي ستات بتتنازل وفي عائلات ده بيبقي احد الشروط الاساسيه طيب ايه الصح في نظركم طيب اهميتها ايه هل لو حصل اي مشكله مش ممكن يبهدلها ويخليها تعمل خلع وتتنازل عن اسمها ههههههههههههه مش العفش او الذهب او غيره ولا هي مجرد اختبار مبداي للراجل هوه يهقدر يتنازل ولا لا واللي كتبت قايمه قريب يا بنات تفيدنا وتنزل لينا الصيغه علشان تفيد اخواتها الاميرات انا الحقيقه مكتبتهاش لان العيله عدنا بيتكسفوا اوي اوي من اي طلب وده غلط بصراحه محدش يعمل كده والحمد لله انا مصدفتش مشكله وربنا يستر بس ده ارزاق وحظوظ بس الصح ايه والهدف منها ايه هل هي ممكن تسجنه مثلا ولا ايه هيبقي قيمتها مش عارفه اصل في جوازات بتتفركش بسببها وبتقي مجزره انتم ايه رايكم ولو حد حصله اي تجربه يحكيها يا بنات [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

موضوع مهم للنقاش القايمه لمنقولات الزوجيه اهميتها وكتبتيها ولا لا :: تعاليق

احنا برضو ما عندناش القايمة دى
ايه هى
انا اختي مكتوبلها قايمه

ولما جينا نتفق مع خطيبي قالنا احنا معندناش قايمه بس بدل دي تقاليد عندكم اكتبلك قايمه حقك واضمنهولك

ولما اعمل قايمتي هبقي اصورهالكم تستفادو منها

موضوع مهم للنقاش القايمه لمنقولات الزوجيه اهميتها وكتبتيها ولا لا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2