منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 24 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 23 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

ريماس هيثم

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
ام تحتمس
اميره برونزيه
اميره برونزيه
رقم عضويتك : 2200
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
13082010
مجموعة قوالب الثلج هنا

واستمتعوا بالبرودة

انتهت الصور....

انتظر ردودكم وتقآآيمكم

طبعا واحده تقولى فيكم موجود فى مصر

العرايس بتجيبوا فى جهازها هتلاقوها
فى محلات فى بورسعيد
وشوفته فى محل ابو2,50
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

يا بنات انتم التنين احلي من بعض روان ام تحتمس بتهزر معاكى ومتزعلوش من بعض ابدا اوعوا بجد انا كده ازعل انتم الاتنين منورين المنتدي بمواضيعكم الجميله و كل البنات عارفين انكم احلي بنتين بلاش حزازيات يا قمرات مينفعش احلي بنات يزعلوا من بعض روان خدوا المواضيع ببساطه متزعليش ولازم تعرفوا ان كل بنوته ليها اسلوب في الهزار مختلف امال لو مريتوا باللى بيردوا عليه يقولوا ايه القرف ده هتعملوا ايه ههههههههههده انا جبل بقي حقكم عليه اوعوا تزعلوا مش عايزه اشوف زعل تاني بجد ده مش عايزه اشوفه هنا ابدا وانتم الاتنين قريبين اوى من بعض هتبقوا احلي صحاب ان شاء الله كله هزار يا بنات وروان متزعليش بتهزر وكلنا بنحبك ام تحتمس حبوبه جدا وكمان بتحبك جدا
مفيش حاجة يا جماعه احنا اخوات وانا بحبكم كلكم ومش زعلانه ولا هزعل حد منى فى يوم من الايام لانى بفضل الله محبوبه ودى نعمه اتمنى من الله ان يزرعها بينناوانا بعتذر لكل من اسأت اليه دون قصد واطلب من رب العالمين ان يغفر لنا امين
امين يا قمر لينا كلنا ربنا يغفر لنا
رائعه تسلم ايديكى
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي