منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 17 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 17 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
ام انتصار
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية
20022012
احنا ما عندناش باحثة ولا مشرفة اجتماعية لان السؤال دا بصراحة عايز اجابة علمية بعد ارائكن طبعا

معليش طولت عليكم

العيال نايمين نوم عمييييقققققققققق
انتى وزوجك فى اسعد الوقات .....
فجاة قام واحد من العيال 3_4 سنوات او حتى الى عمرة سنتين وقال لكم انتو بتعملوا ايه

الحمدلله ما حصليش الموقف دا بس دائما بكون مرعوبة

افيدونا برائكم ايه العزيزات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
في 23.06.12 15:42oshi410
مهم فعلا السوال دة

انا لسة محصليش كدة هههههههههههه

بس بفكر كتير فية

وكمان صحابى بيحكولى على نفس الموقف

بس على فكرة الاطفال مش بينسوا الموقف دة ابدا مهما كبروا وبيفضل فى بالهم

في 23.06.12 16:41ام انتصار
انا كمان ما حصليش
لكن والله طوالى بفكر
وفعلا هو مهم
لان الحرج بيكون علي الجميع
سواء الاطفال او الوالدين

يارب يهديهم ويخليهم
ويرزقك بتؤام بيجننوكى
في 24.06.12 9:58قمرايه
هو موضوع مهم جدا بس انا هقوللك اللى انا بعمله عموما هو ما حصلش معايا قبل كده لاننا بنحاول اختيار الوقت اللى بيكونوا الاولاد لسه فى اول النوم وفى هذا الوقت لا يمكن للطفل ان يقلق بسهولة اما اذاتم فى وقت ممكن يقلق فيه الاطفال بيفضل وجود غطاء حتى اذا الطفل قام من النوم الغطا مش هيخليه يلحق يشوف حاجه وممكن فعلا لو سأل تخترعى له قصة بس لازم تكون مقنعة ويقتنع بيها وتحاولى تهزرى معاه وتضحكيه وتغيرى الموضوع وربنا يكرمنا جميعا ويخليهم لينا ويهديهم
في 24.06.12 11:25oshi410
بارك الله فيك يا ام انتصار على الدعوة

انا فعلا نفسى اجيب توام

هههههههههه ونتحنن انا وهما سوا
في 24.06.12 15:35كليوباترا
لا بصراحه لازم يبقي عندهم حرص ويقفلوا الباب لان التفسير يكاد يكون مستحيل ومبقاش اي طفل غبي ههههههههههههههه بس الحقيقه مبقوش بيسالوا انتم بتعملوا ايه اصلا بيروحوا يتخضوا ويمشوا مبقاش طفل بيسال الافضل انها تتناقش في الامور ديه قبل الحدث يعنى بحاول طبعا اخليهم ميشووفوش مشاهد سيئه في التليفزيون بس بنبهم لو شافوا حاجه يقلبوا وبفهمهم لو متجوزين دهه مش حرام م باب الحرص لو حصل حاجه زي كده بس بجد سؤال مهم ومحتاج بحث من رد متخصص اجتماعي ضروري لان بيحصل كتير برافو عليكي يا ام انتصار موضوع مهم اوي
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي