منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 14 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 14 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
ام انتصار
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 18572
الاوسمه :
العمل/الترفيه : مهندسة كيميائية
20022012
احنا ما عندناش باحثة ولا مشرفة اجتماعية لان السؤال دا بصراحة عايز اجابة علمية بعد ارائكن طبعا

معليش طولت عليكم

العيال نايمين نوم عمييييقققققققققق
انتى وزوجك فى اسعد الوقات .....
فجاة قام واحد من العيال 3_4 سنوات او حتى الى عمرة سنتين وقال لكم انتو بتعملوا ايه

الحمدلله ما حصليش الموقف دا بس دائما بكون مرعوبة

افيدونا برائكم ايه العزيزات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
في 20.02.12 15:03عطر الروح
هههههههههههه الموقف دا دايما بيبقى فيه احراج وخصوصا للام اكتر من الاب والاطفال ذاكرتهم بتبقى قوية جدا واى موقف بيشفوه بيتعلق فى دماغهم وما بيروح بسهولة ابدااا انا حصل معايا مرة او مرتين بس ابنى كان صغير عن كدا شوية وكنت انا وبباه نقول دا صغير مش هيفهم ولما كبر بقى يسئل انتو بتعملو ايه حتى لو ما فى شئ بيحصل حتى لو بنتكلم مع بعض بصوت منخفض بس المرة اللى شافنا فيها كنا عاملين زى الحرمية بقينا بنستخبا فى بعض هههههههه ولما سئلنا بباه قاله ماما بطنها وجعها وكنت بعملها بالكريم ولما حسينا انه مش مقتنع عملت نفسى ان تعبانة وبعيط علشان يقتنع بكلمنا بس كان يوم فضل يبصلنا طول الوقت واخد وقت طويل لحد ما نسى والله الاطفال دول مشكلة كبيرة بيخلو الاهل مرعوبين ليشوفوهم باى صورة كدا ولا كدا لازم الام والاب يكونو قدوة فى كل الاوقات ربنا يصبرنا ويهدى اولادنا
في 20.02.12 15:15ام انتصار
بارك الله فيك يا قمرة على مرورك
ويارب يخليهم لينا ويهديهم
في 03.04.12 13:44ام انتصار
اها يا قمرات مافيش تفاعل ليه
ولا الموضوع عادى
في 23.06.12 15:08ام انتصار
يا اميرا يا متزوجات يا امهات فينكم بقى
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي