وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ساعدوني اعرف اختياري صحيح ولا لا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
28112011
مُساهمةساعدوني اعرف اختياري صحيح ولا لا

السلام عليكم ... معلش يا بنوتات انا حطول عليكم شوية بس انا محتاجة مساعدتكم انهاردة قووووووووووووووووي انا من شهرين اتقدملي عريس شافني في فرح واحدة قريبتي وعجبته المهم عرفت انه معاه دبلوم تجارة وانا بكالوريوس علوم في الاول رفضت وبعدين لقيت كل الناس بتشكر فيه بشكل غير طبيعي روحت اتكلت علي الله وصليت استخارة تلات ايام ورا بعض والموضوع من ساعتها اتسهل خالص وبابا كان مش مقتنع واقتنع واتفقنا علي ميعاد علشان ييجي البيت وفعلا جه وقعدت واتكلمت معاه وحسيت انه طيب قووووووووووووي وفنفس الوقت شخصيته قوية وهو ليه ظروف خاصة ا ن مامته وباباه اتوفو وهو صغير وبابا كان تاجر وسابلهم تجارة كبيرة مسكها هو واخواته هو طبعا محروم من حنان الام طول عمره وتعب كتير فشغله ومحدش كان بيهتم بيه ولا بيسال عليه خالص ولما اتخطبنا انا الاول مكنش فرق التعليم فدماغي وانا فعلا مش بقتنع بيه الي تاعبني كلام الناس واانهم بيحسسوني اني عملت حاجة غريبة واني اتسرعت واتنازلت بس انا حسيت اني في حجات اهم من الشهادة زي المعاملة مثلا وهو ماشاء الله بيعاملني كويس جدا وبيحبني جدا وانا كمان بحبه جدا بس مش عارفة الفرق ده حياثر علي حياتنا بعدين وكمان هو طبيعة شغله مش بتعجبني عشان تجارة واسلوب تجاري وكدة وانا الي كان في احلامي شخصية تانية لكني عارفة اني عمري ما حاخد كل الي انا عوزاه . دلوقتي انا خلاص محتارة جدا ومش عارفة انا اخترت صح وفكرت صح ولا اتسرعت واتنازلت زيادة عن اللزوم
كاتب الموضوع : emanrefat
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ساعدوني اعرف اختياري صحيح ولا لا :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق

ساعدوني اعرف اختياري صحيح ولا لا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1