وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ليلة رومانسية (ليلة سنووايت) اميرة الثلج

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
25112011
مُساهمةليلة رومانسية (ليلة سنووايت) اميرة الثلج

قبلاتى
ازيكم يااميرات بجد وحشتونى جدااااااااااااااااااااا على فكرة انا بحبكم كلكم وبعتبركم اخواتى
انا كنت قرأت الموضوع ده وعجبنى جدا وحبيت انقله علشان اللى تحب تجربه انا اختى جربته وعجب زوجها جدا وفرح بيه وانا كمان هجربه ان شاء الله .

حركه روعه وفي غاية الرومانسية وبتشوفوا نتايجتها حتى على الازواج الي من النوع الصااااااااامت اللي يرفع الضغط
نبدا الحركه اسمها (ليلة سنو وايت) أميرة الثلج....

المطلوووووووووووووووووب :

1- قميص نوم ابيض او حتى بيج (( جديييييييييد طبعا)) يفضل يكون ساده بدون الوان تانيه وخالع
2- شبشب ابيض بالريش

3- ورد طبيعي ابيض واحمر وكثري من الابيض بتحتاجيه كثير

4- حبات كرستال الي بتلزق بالجسم وملمع قوي للجسم ويفضل اللون الفضي او الشفاف حتى يعطيك بياض مع لمعه

5- حبات اللولى الاصطناعي اي عقد من اللولى أبيض عندك قديم قطعيه وتصير عندم حبات اللولى

6- كرتونه بيضاء وكرتونه حمراء مع قلم خط احمر

7- فواحه بريحه عطر هاديه مع شمع ابيض

نبدا الحرررررررررررررررررركه:

طبعا فى البدايه تقطعين اللوحه البيضه على شكل اسهم وتحطي طبقتين اللي فوق ابيض وتحتها احمر خلفيه له علشان
يطلع شكله وتعملى احجام مختلفه وتلزقيها على الارض من باب الشقة الى غرفة النوم ..............على الباب حطي لوحه بيضة على شكل قلب كبييييييييير جدا واكتبي بالاحمر او بالكمبيوتر
(اميرت الثلج سنوايت حزينه جدا لتسعدها افتح الظرف الموجود واتبع
التعليمات حتى تفوز بقلبها الابيض)...

طبعا بتكوني لازقه بنفس اللوحه ظرف انتي اعمليه من الكرتون الاحمر وداخله كرت ابيض واكتبي التالي:

(اميرت الثلج في غيبوبه كبيره اثقلها كاهل الزمان فلم تجد من ينقذها هل انت مستعد لحمايتها والفوز بها)

اتبع التالي:

1- افتح باب الغرفه سوف تجد اميرت الثلج ممدده على الارض.

2 اقترب منها بهدوء وقبلها.

3- امسك يدها بحنان ثم قبلها واذكر لها هل انت تحبها وكم هي جميله بعينك.

4 احملها بين ذراعيك وضعها على الفراش.

5- حاول تخرجها من غيبوبتها بطريقتك الخاصه .

طبعا الفرفه بتكون الفواحه تشتغل الشموع باركان الفرفه بس بدون نور تقطيعين الورد وتنشرينه على ارضية الغرفه الاحمر والابيض وحولك كثري الابيض وانثري حبات اللولو حواليكى وعلى شعرك وعلى جسمك وعلى الفراش كثيري الورد الابيض وقللي من الاحمر وانثري اللولو على الفراش..........

طبعا بتكوني انتي لابسه القميص الابيض ومليه نفسك بالكرستال على الصدر والرقبه وكثري الملمع بالمنطقه هذي وعلى الساقين
والافخاذ حتا لما يشوفك تلمعي من كل مكان بيطير عقله ومايقدر يقاااااوم
وتتمددين بدون حركه على الارض بشكل مغري جدا وكأنك نايمه بدلع واذا صحاكى اعملي نفسك كأنك فعلا كنتي بغيبوبه وصحيتي عليه واحضنيه بدلع وانتو عارفين وش الباقي ليييييييييييييييييله سعيده يا اميراااااات ...........

راح تشوفوا النتائج مذهللللللللللللللللللللللله وبتصدقي انك فعلا اميرة الثلج وتندمجي بالدور

احبكم فى الله
كاتب الموضوع : oridalgnat
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ليلة رومانسية (ليلة سنووايت) اميرة الثلج :: تعاليق

رد: ليلة رومانسية (ليلة سنووايت) اميرة الثلج
مُساهمة في 25.11.11 19:20 من طرف سهيله احمد
هههههههههه جديده الحركه دي وممكن اجربها جزاكي الله كل خير ياقمر
حلوة حلوة
جامده
جميل اوي اوي تسلمي يارب احنا بنحبك اكتر تسلمي ومواضيعك كلها جميله ومميزه شكرا

ليلة رومانسية (ليلة سنووايت) اميرة الثلج

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية