وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عيوب غرفتى لكل عرايس المنتدي ارجوكي متكرريهاش ارجو التفاعل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
15112011
مُساهمةعيوب غرفتى لكل عرايس المنتدي ارجوكي متكرريهاش ارجو التفاعل

ازيكم يا احلي اميرات اي عروسه بتفرش يا بنات ديما بتبقي مش عارفه لاول مره تعمل ايه انا عايزه خبره البنات اللي اتجوزت بمعنى انها طبعا جابت العفش كتيير مننا بعد ما بتشتري الحاجه ايما مساحتها مش بتمشي مع الغرفه او بتطلع الحاجات متنافره وده حصل مع اختى انها مثلا لما جت تحط الستاره مع الصالون والسجاد طلعت منفره جدا فاضطرت تبدل السجاد وخسرت فلوس وشويه لخبططه فمثلا كل واحده عندها عيب معين عملته في ديكور شقتها او وجهتته مع الصنايعيه او الكرانيش كبيره او السفره جبتها حجمها كبير اوي او صغير اوي ومش عافه تخزن حاجات من هذا القبيل ارجو التفاعل يا بنات موضوع بجد هيفيدنا كلنا واللي حبه تنزل صور براحتها تفهمنا اكتر وانا هقولكم علي المشاكل اللي شوفتها حالا انا كمان عندي وعند غيري

توكلنا علي الله
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عيوب غرفتى لكل عرايس المنتدي ارجوكي متكرريهاش ارجو التفاعل :: تعاليق

لا يوجد حالياً أي تعليق

عيوب غرفتى لكل عرايس المنتدي ارجوكي متكرريهاش ارجو التفاعل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1