وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

لكل البنات هاااام ياريت اللى جربت اى وصفه لقيتها حلوه تدخل تقولنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 12 ... 22  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
26072010
مُساهمةلكل البنات هاااام ياريت اللى جربت اى وصفه لقيتها حلوه تدخل تقولنا

بكل تفاصيلها ياريت وبتعمل ايه ومقاديرها علشان نفيد بعض اكتر وننقى الوصفات الحلوه فى ملف يستفيد منه الجميع

انا جربت الخميره بالعسل بينظف البشره ويبيضها
وجربت الترمس المطحون ومياه الورد نفس الكلام ومع زيت اللوز (بيبي جونسون) وشويه زيت زيتون وكمان سنفره رائعه للجسم وللوجه
وجربت الرز المطحون مع مياه ورد بيبيض جدا
الزبادى بعد الشمس لما ترجعى مع نقطتين ليمون ونص معلقه عسل او بودره تلج كمان بتهدى وبتشيل الهباب من الشمس اللي بيحصل بودره التلج مع مياه ورد كمان تحفه
والنخاع للشعر رائع وماسكات المايونيز والبيض والزيوت مع الشعر بتقل الشعر وبتمنع التساقط بس للاسف بتنشف شويه لازم معاها حاجات تتطري الشعر

مستنيه انتم كمان جربتوا ايه
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 02.10.10 14:30 عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

لكل البنات هاااام ياريت اللى جربت اى وصفه لقيتها حلوه تدخل تقولنا :: تعاليق

انا جربت زيت الزيتون في ازاله المكياج روووعه بينضف وكمان بيطري وينعم البشره ويغذيها

تحفه يا بنات استعملوه وودعوا مناديل المكياج اساسا سمعت انها بترهل البشره
انا جربت ملح الحليب بالماء الدافيء وبعده نفرك ليمون لمده نصف ساعه

بيبيض ويصنفر مع الاستمرار
وجربت كمان قناع من العسل والخميره واللبن والليمون روعه بس لازم بعده ترطيب علشان الليمون بينشف البشره

دا للتبيض وبحط معاه كمان حلقات خيار حول العين
والقنبله بقا بجد دي رووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووعه

رجليا ولا الحرير وكمان انا لو جربتها علي ايدي هتبقي كدا كمان بس مش عندي جوانتي صوف حاليا هبقي اجربها في الشتا

الوصفه عباره عن كريم فازلين كريم لونا للتشققات وزيت الزيتون كل دول من الصيدليه

اولا بحط كريم لونا للتشققات علي الرجل حتي لو مش فيه تشققات بينعم جدااااااااااا
وافضل ادلك فيه لحد ما البشره تتشبعه
بعد كدا اجيب الفازلين وادهن فوقه

بعدين اجيب زيت الزيتون وابل كل ضافر بيه علشان يقوي الضوافر ويمنحها شكل جذاب واخد الباقي احطه علي رجلي وبعدين البس جوارب صوف واصحي الصبح

حرييييييييييييييييييييييير حرييييييييييير بجد ولا رجلين الممثلات

ومع الاستمرار بيعطي نتايج فوق الهايله جربوه ومش هتندموا
انا جربت زيت الخروع لتبيض المناطق الغامقه بالجسم وبقالى اسبوع باستخدمه ونتيجته ظهرت بجد تسلم ايديكوا بس كان عندى سؤال سالته قبل كده ومحدش جاوبنى عليه ، ازاى زيت الزيتون يقلل من ظهور الشعلر بالجسم ويخففه وفى نفس الوقت هو معروف عنه انه رائع لشعر الراس ارجو الافاده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 22انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 12 ... 22  الصفحة التالية