وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ساعدونى بجد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
25102011
مُساهمة ساعدونى بجد

السلام عليكم ورحمه الله
ازيكم يا احلى اميرات

محتاجه مساعدتكم بجد
انا بفتح شنطه الهدوم الى انا عايناها للجهاز لقيت كام حاجه فيهم بقعه صفرا اتصدمت معرفش البقع دى من ايه بالظبط مع ان كل حاجه محطوطه فى الكيسه بتاعتها هتجنننننن وعاوزه اعرف احافظ عليهم ازاى عشان بقيت الهدوم مش تحصلها حاجه لحوالى 10 شهور كده ان شاء الله
محتاجه ردودكم
كاتب الموضوع : hoba mohamed
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ساعدونى بجد :: تعاليق

رد: ساعدونى بجد
مُساهمة في 25.10.11 14:29 من طرف كليوباترا
ربنا يكرمك يا هوبه يارب بصي اكيد في كيس او اي حاجه فيها حديد صغير عارف الجديد بيبقي في دبابيس يا ايما بتقفل الكياس او كده اتاكدي ان مفيش اي حاجه جوه وكمان افصلي اي حاجات للجهاز معدنيه عن الهدوم او بتاعت المطبخ بتحصل حطي الحاجه في مكان متهوي شويه ممكن من الرطوبه وحاولى تفتحي تهويهم كل فتره ان شاء الله تفتحي الشنطه شويه وبس وهدورلك انا عارفه علشان الريحه او العته بيتحط صابون لكن موضوع البقع هدورلك بردوا فيه عارفه حاجات بتمتص الرطوبه بتتباع بتبقي زي الكور بتتحط كمان في الزمزميات والحاجات الجديده والشنط الجلد علشان الرطوبه اسالي عليها وحطيها في ركن بعيد عن الهدوم في كيس مخرم او حاجه وهدورلك بردوا من عنيه
رد: ساعدونى بجد
مُساهمة في 25.10.11 14:33 من طرف hoba mohamed
ربنا يكرمك يا كوكى يارب انا كنت متضايقه اوى ومش باعدين عن تفكيرى انصدمت فعلا انا فكرت فعلا فى حكايه الكيس الصغير الى بيبقى فيه الكور ده الى بلاقيه فى الكوتشات الجديده او الحاجت دى بس مفتكرش انها بتتباع لوحدها كده انا هسال ويارب الاقى

وبحط فعلا صابون مغلف فيها

ربنا يخليكى ع رد واهتمامك

ساعدونى بجد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1