منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 19 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 19 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1001 بتاريخ 24.03.13 0:13

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

صفحة 5 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

24102011

مُساهمة 

default طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

ازيكم يا احلي اميرات ان شاء الله يكون ده جزء للمساعده لاي اميره بتجهز شقتها وعايزهه اي استشاره او راي باقي الاميرات ممكن تترك طلبها وكلنا نحاول نساعدها بصور وارائنا في الالوان والتقسيمهه وغيره ولو تقدر تكتب المقاسات يبقي افضل من باب الاستشاره واخذ الاراء وكمان انواع الاراضيات واشكال الديكور الحائطي وغيره الجبس الطوب الحراري وانواعه احلي اشكال وانواع الالوميتال الاسعار وهكذا مستنيه طلباتكم وطبعا كلنا هنشارك في الموضوع لانه موضوع تفاعلي بكل الاراء مش رايي لوحدي علشان ينجح باذن الله

سيبي طلبك واحنا باذن الله نحاول نجيب ليكي اقرب حاجه لخيالك

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا :: تعاليق

مُساهمة في 26.10.11 10:33 من طرف كليوباترا

بصي ده ممكن للانتريه او الصالون

ده ممكن تعملي بارتيشن او فاصل صغير بين السفره والانتريه والصالون قبل السلمه وممكن تعلي بعده يعنى البارتيشن يبقي علي بدايه السلمه مش من الناحيتين ناحيه واحده بس وهنزلك صور

او ده بس اصغر طبعا

او كده بس الانتريه هيبقي هوه العالي والسلمتين خدب بالك والارش يبقي طبعا مفتوح من النص علشان ميضايقشي الدنيا وبدون عواميد علشان ميخنقشي الدنيا يادوب من الجناب بس زي درابزين فوق السلمه

ممكن كده بس ابسط وبدون عواميد

هجيبلك شويه صور يارب تفيدك يارب

مُساهمة في 26.10.11 22:31 من طرف queennana83

الف شكر علي المساعده انا فكرت فعلا في اللي بتقوليه بس كنت متردده و الحمد لله ساعدتيني علي اتخاذ القرار

مُساهمة في 26.10.11 23:39 من طرف كليوباترا

الحمد لله يا حبيبتى انا سعيده اوي انى قدرت انقلكك فكرتي تسلمي يا حبيتى ربنا يبارك لك فيها يارب

صفحة 5 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة