وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5
كاتب الموضوعرسالة
24102011
مُساهمةطلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

ازيكم يا احلي اميرات ان شاء الله يكون ده جزء للمساعده لاي اميره بتجهز شقتها وعايزهه اي استشاره او راي باقي الاميرات ممكن تترك طلبها وكلنا نحاول نساعدها بصور وارائنا في الالوان والتقسيمهه وغيره ولو تقدر تكتب المقاسات يبقي افضل من باب الاستشاره واخذ الاراء وكمان انواع الاراضيات واشكال الديكور الحائطي وغيره الجبس الطوب الحراري وانواعه احلي اشكال وانواع الالوميتال الاسعار وهكذا مستنيه طلباتكم وطبعا كلنا هنشارك في الموضوع لانه موضوع تفاعلي بكل الاراء مش رايي لوحدي علشان ينجح باذن الله

سيبي طلبك واحنا باذن الله نحاول نجيب ليكي اقرب حاجه لخيالك
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا :: تعاليق

بصي ده ممكن للانتريه او الصالون

ده ممكن تعملي بارتيشن او فاصل صغير بين السفره والانتريه والصالون قبل السلمه وممكن تعلي بعده يعنى البارتيشن يبقي علي بدايه السلمه مش من الناحيتين ناحيه واحده بس وهنزلك صور

او ده بس اصغر طبعا

او كده بس الانتريه هيبقي هوه العالي والسلمتين خدب بالك والارش يبقي طبعا مفتوح من النص علشان ميضايقشي الدنيا وبدون عواميد علشان ميخنقشي الدنيا يادوب من الجناب بس زي درابزين فوق السلمه

ممكن كده بس ابسط وبدون عواميد

هجيبلك شويه صور يارب تفيدك يارب

الف شكر علي المساعده انا فكرت فعلا في اللي بتقوليه بس كنت متردده و الحمد لله ساعدتيني علي اتخاذ القرار
الحمد لله يا حبيبتى انا سعيده اوي انى قدرت انقلكك فكرتي تسلمي يا حبيتى ربنا يبارك لك فيها يارب

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 5 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5