منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
24102011
ازيكم يا احلي اميرات ان شاء الله يكون ده جزء للمساعده لاي اميره بتجهز شقتها وعايزهه اي استشاره او راي باقي الاميرات ممكن تترك طلبها وكلنا نحاول نساعدها بصور وارائنا في الالوان والتقسيمهه وغيره ولو تقدر تكتب المقاسات يبقي افضل من باب الاستشاره واخذ الاراء وكمان انواع الاراضيات واشكال الديكور الحائطي وغيره الجبس الطوب الحراري وانواعه احلي اشكال وانواع الالوميتال الاسعار وهكذا مستنيه طلباتكم وطبعا كلنا هنشارك في الموضوع لانه موضوع تفاعلي بكل الاراء مش رايي لوحدي علشان ينجح باذن الله

سيبي طلبك واحنا باذن الله نحاول نجيب ليكي اقرب حاجه لخيالك
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

بصي ده ممكن للانتريه او الصالون

ده ممكن تعملي بارتيشن او فاصل صغير بين السفره والانتريه والصالون قبل السلمه وممكن تعلي بعده يعنى البارتيشن يبقي علي بدايه السلمه مش من الناحيتين ناحيه واحده بس وهنزلك صور

او ده بس اصغر طبعا

او كده بس الانتريه هيبقي هوه العالي والسلمتين خدب بالك والارش يبقي طبعا مفتوح من النص علشان ميضايقشي الدنيا وبدون عواميد علشان ميخنقشي الدنيا يادوب من الجناب بس زي درابزين فوق السلمه

ممكن كده بس ابسط وبدون عواميد

هجيبلك شويه صور يارب تفيدك يارب

الف شكر علي المساعده انا فكرت فعلا في اللي بتقوليه بس كنت متردده و الحمد لله ساعدتيني علي اتخاذ القرار
الحمد لله يا حبيبتى انا سعيده اوي انى قدرت انقلكك فكرتي تسلمي يا حبيتى ربنا يبارك لك فيها يارب
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي