منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
24102011
ازيكم يا احلي اميرات ان شاء الله يكون ده جزء للمساعده لاي اميره بتجهز شقتها وعايزهه اي استشاره او راي باقي الاميرات ممكن تترك طلبها وكلنا نحاول نساعدها بصور وارائنا في الالوان والتقسيمهه وغيره ولو تقدر تكتب المقاسات يبقي افضل من باب الاستشاره واخذ الاراء وكمان انواع الاراضيات واشكال الديكور الحائطي وغيره الجبس الطوب الحراري وانواعه احلي اشكال وانواع الالوميتال الاسعار وهكذا مستنيه طلباتكم وطبعا كلنا هنشارك في الموضوع لانه موضوع تفاعلي بكل الاراء مش رايي لوحدي علشان ينجح باذن الله

سيبي طلبك واحنا باذن الله نحاول نجيب ليكي اقرب حاجه لخيالك
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

طبعا يا حبيبه قلبي من عنيه متقوليش كده ابدا انا مستنيه طلبتكم من عنيه الاتنين ان شاء الله يتمم ربنا ليكي علي الف خير يا حبيبتى يارب
@queennana83 كتب:انا عندي مشكلة الريسيبشن طويل جدا و مش عريض 13 ×3.5 مش عارفة اعمل فية ديكور ازاي و كمان باب المطبخ بيطل علي الريسيبشن ارجو الافاده
عايزة اضيف صورة الplan بس مش عارفة ازاي
http://www.wasafatcleopatra.com/t1133-topic
يا حبيبتى طريقه تنزيل الصور من هنا وانا متخيله بس فهمينى اكتر باب المطبخ في الاخر في الوجه وكمان عايزه اعرف هتحطي ايه بمعنى هتقسميه صالون وسفره وانتريه ولا هتحطي ايه ومودرن ولا عادي يا حبيبتى فهمينى اكتر وهجيبلك صور من عنيه الاتنين لازم يتقسم مبدئيا ميبقاش كله ليفل واحد يعنى يتعمل سلمه ويتقسم بس ياريت ترفعي ليه الصوره علشان اتخيل الريسبشن من الغرف كمان يبقي احسن علشان افهم اكتر

انا يا بنات مش مهندسه ديكور بس بحبه اوي وبحب اتفرج كتيراوي فان شاء الله افيدكم من عنيه الاتنين
ارسلت التخطيط و العفس كلاسيك و هو صالون و سفرة و انترية صغير
بالنسبة للحمام الاتنين صغيريين افتحهم علي بعض ولا اية
بصي يا قمر انا ليه كذا نظره
اولا المطبخ نفس الكلام اللي كاتباه عن المطبخ اعملي شباك مناوله هيديكى شياكه وحركه علي السفره او لو تحبي الامريكان بس كتير مش بيحبوه خاصه في الشرقي هنا علشان القلي زي ما تحبي مع نقل الباب للناحيه التانيه ناحيه غرفه المعيشه تمام لو مش هتفتحيه امريكان وبعدين تعملي درجه لااااااااااااااازم بين السفره والصالون والانتريه وممكن تسيبي الحمام او تفتحيه ده حسب رغبتك بالنسبه ليه انا شايفاه مهم اوي علشان الاولاد والخصوصيه ليكي لو تحبيه بداخل غرفتك لو مش فارق افتحيه يعنى ده حسب الاهميه عندك فاهمانى وهفرجك علي صور توضح رايي ازاى السلمه في النص هتديكى فرق للطول ختكسر الطول وتدي شياكه والمطبخ لو مش حبه تغيري الباب سيبيه بس هيضايقك وانتى بتدخلي وتخرجي من الباب علي السفره وخاصه لو سفرتك كبيره لو رايحه تشربي او اي حاجه من غرفه نومك هتبقي رخمه وخبط وكده فنقل الباب هيريحك من غرفه نومك اقرب ومش في وش الغرف بردوا يعنى الريحه مش هتطلع عليكم هيبقي الباب مفتوح علي الريسبشن يارب اكون فيدتك وهنزلك الصور من عنيه كمان افضل
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي