وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
24102011
مُساهمةطلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

ازيكم يا احلي اميرات ان شاء الله يكون ده جزء للمساعده لاي اميره بتجهز شقتها وعايزهه اي استشاره او راي باقي الاميرات ممكن تترك طلبها وكلنا نحاول نساعدها بصور وارائنا في الالوان والتقسيمهه وغيره ولو تقدر تكتب المقاسات يبقي افضل من باب الاستشاره واخذ الاراء وكمان انواع الاراضيات واشكال الديكور الحائطي وغيره الجبس الطوب الحراري وانواعه احلي اشكال وانواع الالوميتال الاسعار وهكذا مستنيه طلباتكم وطبعا كلنا هنشارك في الموضوع لانه موضوع تفاعلي بكل الاراء مش رايي لوحدي علشان ينجح باذن الله

سيبي طلبك واحنا باذن الله نحاول نجيب ليكي اقرب حاجه لخيالك
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا :: تعاليق

@غريبه منسيه كتب:
ربنا يخليكى يا جميل و ادى الصوره بس انا بحس ان المطابخ المصريه صعب انها تبقى امريكان عشان القلى و الطبخ و طبعا الريسيبشن كله قدامى ف هيكون صعب عليا وقفتى ف المطبخ قدامهم .... شوفى الحمام التانى برضه صغير الرئيسى يعنى .. المهم انا مستنيه رايك و اقتراحات كل الاميرات الجميلات

[URL=http://imageshack.us/photo/my-images/10/waraky800px.jpg/][/URL

بصي ما دام مش مقتنعه بالامريكان لو ينفع تنقلي الحمام لجوه وتطلعي المطبخ بري وتعملي شباك مناوله من المطبخ علي السفره هيديكي مساحه لعينك وباب المطبخ زي باب الحمام من الجنب عادي وكمان ممكن تقفلي شباك المناوله عادي بالوميتال او اي حاجه ساعه القلي هيريحك بس هيديكي نفس في المطبخ واحساس بالوسع وكمان هيبقي قريب من السفره تناولي منه ويديكي شياكه هنزلك صور حالا للفكره اللي بقولك عليها والحمام يبقي مكان المطبخ والمطبخ مكان الحمام فهمانى بنفس المساحات وتسبيي الحمام احسن لان الحمام التانى هيكشف البيت اوي للضيوف انتظرينى بالصور من عينه

بصي الشباك ده

بس هتقفلي الحيطه الشمال وهيبقي باب

نفس الكلام بس اقفلي الحيطه وممكن تصغري الشباك

يارب اكون فيدتك يارب
@joka elmahdy كتب:
انا ساكنة فى مدينة هرم سيتى الموجودة فى مدينة 6 اكتوبر وحاليا بوطب فى الشقة بس عندى مشكلة مع السقف لانة واخد شكل قبة وكمان على الطوب الاحمر وانا مش عارفة اعمل فيه اية ممن حد يساعدنى بأفكار ديكورية للسقف وتكون غير مكلفة علما بأن الفرش مودرن
ولكم جزيل الشكر
انا مستنية بس ياريت بسرعة
مش فاهمه اوى يعنى هوه السقف قبه يعنى مدور مجوف قبه ولا مدور كده

ياريت توضحى ليه علشان انزلك من عنيه صور نورتينى يا قمر اوصفي ليه اكتر ياريت
انا متشكره على ردك و اهتمامك و تعبك ف الصور و تنزيلها ربنا يجعله ف ميزان حسناتك و هى فعلا فكره حلوه و ان شاء الله هخليها قدام عينى و انفذها متزهقيش منى لو طلبت مشورتك ف حاجات تانيه ههههه ماشى؟؟ بارك الله فيك يا قمر
انا عندي مشكلة الريسيبشن طويل جدا و مش عريض 13 ×3.5 مش عارفة اعمل فية ديكور ازاي و كمان باب المطبخ بيطل علي الريسيبشن ارجو الافاده
عايزة اضيف صورة الplan بس مش عارفة ازاي

طلبات الديكور وتاثيث الشقق الحديثه او التجديد اتركي طلبك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 5انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية