منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
24102011
ازيكم يا احلي اميرات ان شاء الله يكون ده جزء للمساعده لاي اميره بتجهز شقتها وعايزهه اي استشاره او راي باقي الاميرات ممكن تترك طلبها وكلنا نحاول نساعدها بصور وارائنا في الالوان والتقسيمهه وغيره ولو تقدر تكتب المقاسات يبقي افضل من باب الاستشاره واخذ الاراء وكمان انواع الاراضيات واشكال الديكور الحائطي وغيره الجبس الطوب الحراري وانواعه احلي اشكال وانواع الالوميتال الاسعار وهكذا مستنيه طلباتكم وطبعا كلنا هنشارك في الموضوع لانه موضوع تفاعلي بكل الاراء مش رايي لوحدي علشان ينجح باذن الله

سيبي طلبك واحنا باذن الله نحاول نجيب ليكي اقرب حاجه لخيالك
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

موضوع رااااااااائع انا متبعاكو بس بصراحه مش بشارك كتير بس بستفيد جدا والله منكم ربنا يجعله ف ميزان حسناتكم...
بصراحه انا عندى سؤال المطبخ عندى 2.30 فى 2.70 و جنبه حمام الضيوف ف حدود برضه 1.50 فى 2 و نص. تنصحونى بانى ادخل حمام الضيوف ف المطبخ الصغير ده اللى حسه انه هيبقى مكركب و خصوصا ان هيكون فيه كل الادوات الكهربائيه و لا حمام الضيوف لا غنى عنه مع العلم ان الحمام الرئيسى ف وسط الغرف ..؟؟؟؟ و شكرا جزيلا لكل اللى هيرد عليا
موضوع رائع ياكوكى
ورئيى يااميره غريبه
انك تضميه عليه مادام الحمام الرئيسى مش فى غرفه النوم
وان شاء الله كوكى والاميرات يفيدوكى اكتر
بصي يا حبيبتى النصيحه اللي اقدر اقولهالك انك تفتحي لو بتحبي المطبخ امريكان هيوسع المطبخ بتاعك وهيريحك عنيكي وكمان تقدري تعملي بار للاكل لو ينفع اوصفي ليه المطبخ فين من الحمام بالظبط بصراحه بحس حمام الضيوف ضروري مش للضيوف بس لا علشان الاطفال حمام واحد في البيت لما بيكبروا شويه بيخنق وبتلاقي نفسك محتاجاه ياريت توضحي ليه اكتر علشان هنزلك صور لو اتفتح امريكان بس انا مش عارفه جنبه ايه فاهمانى اشرحي ابعاد المطبخ والحمام الحيطان حوليه ازاى لو ينفع يتفتح هقولك لو مينفعشي يبقي ضمي الحمام لان المطبخ فعلا هيبقي صغير وهيخنقك يا حبيبتى مستنياكي

رورو حبيبتى يارب ديما منورانى انتى وملكه الزهور تسلموا ليه يارب
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي