منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
18072010

اي بنت معانا بتواجهها اي مشكله وعايزه رد سريع في البشره او اي حاجه عايزه موضوع معين تسيب طلبها هنا وانا معاها ان شاء الله وهرد عليها
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

[b]انا اول مرة اشارك فى المنتدى وياريت حد يساعدنى

انا عندى مشكلتين مأرقينى ونفسى بجد فى حل ليهم

الاولى انا شعرى من ادام خشن شويه بس باقى شعرى كويس مش وحش ومش حلو بس دايما هايش ومش عارفه اعمل ايه

والمشكله التانيه الهالات السودا عايزة اعرف وصفه او كريم بس يكونو كويسين ويكون حد جربهم لانى تعبت

وبجد اكون شاكرة ليكو لو ساعدتونى

بصي الشعر المقصف من ادام ده لاسباب كتير لو بتشديه اوى وغالبا تحت الطرحه لو محجبه ولازم بندانه قطن تحت الطرحه ضروري علشان تمنعى التقصيف وغذيه بحمامات كريم مرطبه وخدي فيتامين الاحسن من دكتور جلديه انا طبيبه اسنان بس الافضل دكتور بشري يكتبوا ليكى وبلاش تلبسي الطرحه وشعرك مبلول وقصيه من الاطراف بانتظام علان التقصيف حمامات الترطيب للشعر والتقصيف كتير جربي كمان النخاع وموجود ومعانا في قسم الشعر طريقته طبعا ابعدى عن الصبغه

اما الهالات السودا لو وراثى مش هتتحسن كتير لو انيميا ممكن لازم تعملي تحاليل وتروحي لدكتور لان ليها اسباب لازم تتعالج مفيش اسباب من السهر والارهاق حاولوا تنامى بدري وهاتى كريم عين او اعمليه معانا طبيعي هنزله ليكى من عينيه
وفي وصفاتت كتير في قسم البشره للهالات السوداء في الوصفات الطبيعيه هتعجبك
نورتينى ونورتى المنتدي اى سؤال انا معاكي 
انا متشكرة ليكى جداعلى ردك وبجد انا سعيده جدا بوجودى فى المنتدى وباستفاد كتير منه

ميرسى ليكى كتير
علي ايه يا قمر نورتينى بجد
لو سمحت بجد انا عندى فى بشرتى حفر كده من اثر الحبوب عايزه اى حاجه تشيل الاثار دى
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي