وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 31 ... 59, 60, 61, 62  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
18072010
مُساهمةعندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

اي بنت معانا بتواجهها اي مشكله وعايزه رد سريع في البشره او اي حاجه عايزه موضوع معين تسيب طلبها هنا وانا معاها ان شاء الله وهرد عليها
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا :: تعاليق

@كليوباترا كتب:

اي بنت معانا بتواجهها اي مشكله وعايزه رد سريع في البشره او اي حاجه عايزه موضوع معين تسيب طلبها هنا وانا معاها ان شاء الله وهرد عليها
بدى اعرف كيف علاج الهلات السوداء حول العين
هتلاقي وصفات كتير اوي يا حبيبتى للعيون والهالات السودا بس انا بحب اوي شرايح البطاطس والخيار وزيت اللوز بس يا ريت تتاكدي ان مفيش انيميا او سهر او ارهاق لان لو السبب موجود مش هتخف ابدا الا بازاله السبب هتلاقي في قسم المواضيع المميزه حمله كامله لازاله الهالات السودا دوره تحفه هتعجبك جدااااا
[quote="بيرين"]السلام عليكم انا جديده فى المنتدى يا رب مكونش ضيفه تقيله عندى سؤال للبشره كيف اقوم بتقشر وجه بمكونات طبعيه غير كموايه
بدى مقشر لوجه من مواد طبعيه تكون موجوده با المنزل
السلام عليكم متشكر علىالاجابه على سوال الهلات السودء لى سوال تانى بدى مقشر لوجه بمواد طبعيه تكون موجود فى كل منزل

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 60 من اصل 62انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 31 ... 59, 60, 61, 62  الصفحة التالية