وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 34 ... 62  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
18072010
مُساهمةعندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

اي بنت معانا بتواجهها اي مشكله وعايزه رد سريع في البشره او اي حاجه عايزه موضوع معين تسيب طلبها هنا وانا معاها ان شاء الله وهرد عليها
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا :: تعاليق

بليز انا عايزة حاجة عشان الاماكن السمراء زى الركب والكوع بليزززززززززززززززززززززززززز ضرورى
انا نفسى حل بقى شعرى بيقع كتييييييييييييييييييييييير
نفسى ف حل وكمان الحبوب
نفسى ف حل اكييييييييييييييييد
عشان كل ما تخف ترجع تانى مش عارفة اعملها ايه
وشكرا ليكى ع المنتدى الرائع ده والتوبيك الاروع
@shahanda كتب:
انا قدم رجلى بقى فى اماكن فية سمرا جدا او تقولى كدة محروقة وشكلها وحش اوى عشان لما بنزل فى الشمس وبكون لابسة جزمة بلارينا فالشمس بتيجى على رجلى وبقت الحتة اللى بتبان سمرا اوى والحتت اللى مش بتبان بيضاء فكدة شكل رجلى وحش اوى كل حتة لون بصى انا عايزة وصفة لحروق الشمس والسمار اللى بينتج عنها للجسم كلة يعنى الرجل واليد بليز ضرورىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
بصي اهم حاجه انك البسي شراب غامق لو بنطلون او جيب علشان متسمريش وكمان ممكن تحطى بودره تلج اول ما ترجعي علي مياه اومياه ورد ومياه عدينه وتدهنيها علي وجهك زبادى كمان اول ما ترجعي بس مش علي رجلك الخميره كمان بتتعجن بنقطتين ليمون بردوا بتفتح لو بشرتك حساسه بلاش ليمون
@shahanda كتب:
بليز انا عايزة حاجة عشان الاماكن السمراء زى الركب والكوع بليزززززززززززززززززززززززززز ضرورى
ترطيب كرطيب ترطيب وكمان سنفره لازم وبعد كده حطى ليمون وخميره عليهم بس كل ده بعد الحمامات المغربي والسنفره وبعدين الترطيب وبعدين مسكات تفتيح زيت لوز وترمسمطحون كمان لسنفره الجسم مع ماء ورد وسيبيه بعد حمام بخار حلو وبعدين ترطيب هتلاقي تحفه بس بحركه دايريه ادعكيه الترمس مع المكونات هتلاقي اختلاف ترطيب يومى للكوع واالركب وهتلاقي الفرق
@zahret aswan كتب:
انا نفسى حل بقى شعرى بيقع كتييييييييييييييييييييييير
نفسى ف حل وكمان الحبوب
نفسى ف حل اكييييييييييييييييد
عشان كل ما تخف ترجع تانى مش عارفة اعملها ايه
وشكرا ليكى ع المنتدى الرائع ده والتوبيك الاروع
للشعر هتلاقى وصفه النخاع للشعر فى قسم الشعر هتوقف الوقوع وتنعم وتتطول او حمام كريم بيوبوينت انا بحبه او زيت حشيش بس اصلي

الحبوب الاساس فيها التنظيف المستمر وحمامات البخار علشان تنظف من جوه قبل بري تمام وبعدين الحبايه اللى تظهر متحطيش ايديكى عليها لانها بتقل الميكروبات لباقي البشره وطبعا بتسيب اثار وتحطى على الحبه مرهم فيوسيدين على مكانها 3 مرات فى اليوم او الصبح وبليل وكريم بانثينول لو فى جروح وصابونه azo ديه بتقشر تقشير خارجى
طبيعي بقي الطمى المغربي تحفه بينشف ويشيل الاثار والترمسس المطحون كمان وفى وصفات كتير تانيه للحبوب على المنتدى بس مش هتختفى طبعا تماما بس نقللها ونقلل اثارها

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 6 من اصل 62انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 5, 6, 7 ... 34 ... 62  الصفحة التالية