وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33 ... 62  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
18072010
مُساهمةعندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

اي بنت معانا بتواجهها اي مشكله وعايزه رد سريع في البشره او اي حاجه عايزه موضوع معين تسيب طلبها هنا وانا معاها ان شاء الله وهرد عليها
كاتب الموضوع : كليوباترا
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا :: تعاليق

@roaa2010 كتب:
السلام عليكم علي فكره المنتدى جميل جدا و مفيد جداااااااااااااااااااااااااااا وانا بشكرة عليه
انا عندى مشكلة تعباني جدا بشرتى مختلطه وفي كل اخر شهر بتنشف جدا وتقشر و بيكون وشي وجعني جدا ورحت لدكتره كتيير و كلهم كانو بيدوني حاجات ليها وقت معين و بترجع تاني لحد ما وصفلي دكتور حقن كورتيزون باخدها كل شهر و كويسه بس كتير قلولي ان ليها اثار جانبية كتيير ....... مافيش اي حل تاني ؟؟ واكون مشكورة جدا .

لا غريبه كورتيزون في حاجه تانيه عندك ده علشان بتنشف طب مداكيش ليه كريم للبشره المركبه او المختلطه علشان يرطب الاماكن اللي محتاجه متقشرش هاتى كريم للبشره المختلطه
وانا هدور بردوا علي كريم للبشره المختلطه من الطبيعه من عينيه
@angle of love كتب:
السلام عليكم انا عندي مشكله تعباني جدااااااااااااااا
انا دراعاتي مليانه شويه ودا بيمنعني البس الوان فاتحه جسمي كله بينزل الا هما
بجد يا ريت يا ريت تلاقولي حل
لازم رياضه يا قمر ضروري وركزى علي الدراعات مش هتنزل الا بالتمارين لانها هتعمل عضل وبالتالي هيزيد حرق المكان ده هحاول انزلكم تمارين للدراعات مخصوص فيديوهات
الف الف شكر يا قمر معلش تعباكي معايا و كلك ذوق
علي ايه بس ده انتم منورنى
انا قدم رجلى بقى فى اماكن فية سمرا جدا او تقولى كدة محروقة وشكلها وحش اوى عشان لما بنزل فى الشمس وبكون لابسة جزمة بلارينا فالشمس بتيجى على رجلى وبقت الحتة اللى بتبان سمرا اوى والحتت اللى مش بتبان بيضاء فكدة شكل رجلى وحش اوى كل حتة لون بصى انا عايزة وصفة لحروق الشمس والسمار اللى بينتج عنها للجسم كلة يعنى الرجل واليد بليز ضرورىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

عندك اي مشكله وعايزه مساعده لجمالك اتركي سؤالك هنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 5 من اصل 62انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33 ... 62  الصفحة التالية