وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ضيفي تجربتك وساعدينا في تجهيزات المولود الجديد والتعامل معاه بالتفصيل لامهاتنا واميراتنا حديثي الولاده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
07102011
مُساهمةضيفي تجربتك وساعدينا في تجهيزات المولود الجديد والتعامل معاه بالتفصيل لامهاتنا واميراتنا حديثي الولاده

تجهيزات البيبي لامهاتنا واميراتنا حديثي الولاده

الموضوع ده يا بنات اهداء لكل الامهات الجداد بس انا عايزه اطلب طلب ده موضوع تفاعلي بمعنى اللي هنزله من تجربتى باذن الله وهدمجه بصور بس عايزه ردودكم الحلوه والاهم اسئله تفتح التواصل بينا وكل ما تسالونى هدور وارد بالتالي هيبقي موضوع مفيد جدا لكل ام جديده هستني اسئلتكم وهبدا حالا معاكم دوره تجهيز مولودك الجديد من الالف للياء والتعامل مع السره وخلافه وحتى تعليم الاطفال الامتناع عن الحفاضه وغيره بجد عيزه تشجيع حلو علشان ده مش هيبقي اول واخر موضوع عايزه نستمر في مواضيع بتهمنا ده اداء لكل امهات المنتدي الجداد وبالاخص حبيبي علياء ورور ومشكلاتهم باذن الله نحلها سوي يا اميرات باقتراحاتنا ومشاورتنا
نتظرونى بالحلقه الاولي وكله هيكون هنا باذن الله
كاتب الموضوع : كليوباترا

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 09.10.11 12:41 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ضيفي تجربتك وساعدينا في تجهيزات المولود الجديد والتعامل معاه بالتفصيل لامهاتنا واميراتنا حديثي الولاده :: تعاليق

@a.l.y.a.a كتب:
ان شاء الله يا حببتى ربنا يرزقك بالخلف الصالح
بقولك يا كوكى فى ناس بتقولى ان الشايه احسن فى الاول بالذات علشان البيبى بيبئا ضعيف قوى
انتى ايه رأيك فيها وجربتيها قبل كده
ويالا عايزين كل واحده تدخل تقولنا ايه البامبرز اللى استخدمته وايه اللى كويس وايه اللى وحش
فى مصر البامبرز سئ جدااااااااا
انا شوفت بيبى جوى احسن منه بمراحل
بس فى الاول البامبرز اللى من بره الكيس بتاعه لونه سكرى انا جبته من هايبر وان ليسرا لما البامبرز اللى كنت جايباهولها معاياخلص
وكان معقول الى حد ما
بس محمد جبتله بيبى جوى
ودى صورته
تسلموا يا احلى اميرات
وبارك الله فيك يا رورو
وان شاء الله استفاد من خبراتكم
شكرا يا رورو
امبارح بردو واحده صحبتى قالتلى هاتى البامبرز اللى لونه ابيض ده فى الاول
انتى كده اكدتيلى كلامها
وايه رايكم فى موضوع الشايه ده احسن بردو من الفلنات؟؟؟

ضيفي تجربتك وساعدينا في تجهيزات المولود الجديد والتعامل معاه بالتفصيل لامهاتنا واميراتنا حديثي الولاده

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 5 من اصل 14انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  الصفحة التالية