منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
07102011
تجهيزات البيبي لامهاتنا واميراتنا حديثي الولاده

الموضوع ده يا بنات اهداء لكل الامهات الجداد بس انا عايزه اطلب طلب ده موضوع تفاعلي بمعنى اللي هنزله من تجربتى باذن الله وهدمجه بصور بس عايزه ردودكم الحلوه والاهم اسئله تفتح التواصل بينا وكل ما تسالونى هدور وارد بالتالي هيبقي موضوع مفيد جدا لكل ام جديده هستني اسئلتكم وهبدا حالا معاكم دوره تجهيز مولودك الجديد من الالف للياء والتعامل مع السره وخلافه وحتى تعليم الاطفال الامتناع عن الحفاضه وغيره بجد عيزه تشجيع حلو علشان ده مش هيبقي اول واخر موضوع عايزه نستمر في مواضيع بتهمنا ده اداء لكل امهات المنتدي الجداد وبالاخص حبيبي علياء ورور ومشكلاتهم باذن الله نحلها سوي يا اميرات باقتراحاتنا ومشاورتنا
نتظرونى بالحلقه الاولي وكله هيكون هنا باذن الله

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 09.10.11 12:41 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

شكرا ليكى يا كوكى عارفه تعبتك معايا
بس علشان مش عارفه حاجه وخايفه انسى اجيب حاجه
ربنا يكرمك يا رب
طب انا كنت عايزه اسئل هو لازم نجيب للبيبى رباط السره ده
وسمعت كمان عن البرا للرضاعه هو البرا العادى مينفعش
وانتى قلتيلى فى حامل كده احسن من الكاري كوت ممكن تحطيلى صورته او اسمه ايه علشان انا مش واخده بالى منه
وكمان يا كوكى ممكن تبقى تبعتى للاميرات الامهات اللى فى المنتدى كل واحده تدخل تقول المعلومات اللى عرفاها
الموضوع لما بيبئا فى تجارب ناس عرفنها وقريبه منا بيبئا حلو بردو
يالولو انا جبت البرا بتاع الرضاعه ده هو اريح واحسن
بس التانى العادى مافيهوش مشكله برضو
انا جبت حامل ليرا بيتلبس على ضهرى
ممكن تكونى شوفتيه
انا لمانزلت مصر السنه دى لقيته
منتشر خالص
بس تدورى على اللى مكتوب عليه من وزن 3 كيلوا
بس بجد انا مرتاحه معاه جدا
ويسرا لما بتحس انها قريبه منى كده بتسكت الحمد لله
ودى صوره شبه بتاعتى
ازيكم يابنات انا عارفة اني بقالي كتير مش عملت مشاركة بس انا تعبانة جدا من الحمل انا دلوقت حامل في الشهر الخامس وعايزة اعرف محلات لبس الاطفال وخاصة البنات عشان ان شاء الله هجيب بنوتة وسمحوني علي التقصير
معلشي اتاخرت عليكم مش نداله والله بس بليل هرد علي كل اسئلتكم من عنيه الاتنين يارروروو يا جامد بجد هوه ده اللي انا عايزاه تجارب كل الامهات معانا يا بنات يارب اقدر افيدكم يا ساره يا حبيبتى يارب تقومى انتى وعلياء بالف سلامه وده اهداء ليكم يا حبيبى باذن الله يفيدكم وهنزلك كل طلباتكم يا قمرات بالتفصيل الاول وبعدين اكمل وهوريكم قمصان النوم وكل حاجه ورورو ربنا يكرمها احدث منها ونصايحها في الجوووووووووووون ربنا يبارك ليها في بنتها يارب ويابنها ويقومك انتم والبيبي بالف سلامه من عنيه الاتنين
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي