وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

حافظه السجاد لوفصلت منك تعملى ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
22092011
مُساهمةحافظه السجاد لوفصلت منك تعملى ايه

ازيكم يااحلى ستات بيوت فى الدنيا كلها انا مش هارغى كتير واطول فى الكلام الهم طبعا كلنا عندنا فى بيوتنا حافظه السجاد طبعا فى منها الى باظ ومنها اللى سليم وفى ناس معندهاش بس انا هاقولك اول حاجه تعمليها فى الحافظه لو غسلتيها وفصلت من بعض تعملى ايه طبعا احنا بنفرشها على الارض ولما تتوسخ على الغساله عدل ولما تتطلع ونشوفها نتخض ونعمل كدهمستغربةمستغربةمستغربةالمهم انا هاقولكم على حاجه حلوه وصفه كده من الراجل نفسه البياع علشان معرفه لمل تحطيها فى الغساله ماتعسرهاش وطبعا ميه بارده ولوفصلت منك اللى هو الشاش اللى ورا عن الجلد بس لو الجلد سليم مش متقطع تعملى ايه بقه تنشريها تتصفى وبعد ماتنشف تجيببيى المكوه وتجيبى بخاخه فيها شويه ميه وعليم نشا وتقلبيها على ضهرها وتكويها اولا هاتتف وثاتيا هاتلزق تانى فى بعضها وترجع تانى زى الجديده بدل ماتترمى احنا مش كل يوم هانشترى واحده ولاايه رايكم بالله عليكم مش كل واحده عندها اد كده بايظين وممكن ماتستعملهمش بس انا هاقولكم على افتكساتى فى حافظه السجاد بس فى الموضوع التانى لما اشوف فى حد هايرد عليا ولا
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

حافظه السجاد لوفصلت منك تعملى ايه :: تعاليق

طب وال البلاستيك اتقطع عندها زى حالاتى هتقوليلها ايه بقا يا ناصحةةةةةةةةةةةةةةةة

وحشتينى
رد: حافظه السجاد لوفصلت منك تعملى ايه
مُساهمة في 15.01.12 17:04 من طرف فتاة الاحزان
@lamyaa ahmed كتب:
السلام عليكم
حافظه السجاده دى يعنى ايه مش فاهمه قصدك؟؟؟؟
ممكن تعرفينى عشان استفيد من معلومتك يا قمر
شكرا
دى اعتقد عبارة عن زى شنطة كبيرة بتحفظى فيها السجاد
مُساهمة في 15.01.12 17:06 من طرف فتاة الاحزان
@nodaa كتب:
طب وال البلاستيك اتقطع عندها زى حالاتى هتقوليلها ايه بقا يا ناصحةةةةةةةةةةةةةةةة

وحشتينى
هههههههه لا دى تبوسيها وتحطيها جنب الحيطه
وانتى اكتر يانودا وحشتينى اوى
بارك الله فيك يا قمر
مُساهمة في 10.04.13 23:57 من طرف فتاة الاحزان
يسلم مرورك

حافظه السجاد لوفصلت منك تعملى ايه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2