وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طريقه سهله تعطير سجاده الصلاه & ملابس زوجك عند الكوي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
22092011
مُساهمةطريقه سهله تعطير سجاده الصلاه & ملابس زوجك عند الكوي

انا اشتريت من كام يوم زيت فل من عند حراز العطار طبعا كلنا عارفينو المهم عملت بيه كام حاجه كدا قت اجي افيدكو معايا اول حاجه هو مركز جدا والزجاجه صغيره بس حلوه وكأنها فل طبيعي والله وريحتو حلوه سعيدة قوي

المهم جبت البخاخه بتاعت الهدوم (اللي بنرش بيها الهدوم عند الكوي) وحيطيت فيها حبه بتاع غطا وممكن اقل كمان ومليت البخاخه نصها مايه ورجيتها وبقيت لما اجي مثلا اصلي اقوم رشه بيها علي المصليه(سجاده الصلاه) ياااااااااااااااه بحس ان بصلي ف الجنينه .

تاني حاجه دي اختي اي عملتها هي عندها مكوه بخار اللي هي بنملاها مايه نفس القصه بردو تقومي حاطه حبه من الزيت ده ف المايه اي جوا المكواه وقالتلي ان الريحه بتبقي جميه جدا وهي بتكوي هدوم جوزها

تالت حاجه بقي بجيت شويه من زيت الفل ده واقوم حطاه ف طبق غويط ( بحط نص الغطا ) واقوم حطه ف الطبق مايه وبعد مخلص استحمام خلاص بقوم جايبه شويه من المايه اللي ف الطبقي اللي فيها فل واقوم ماسحه بيها كل حته ف جسمي واخد تاني وتالت واعمل جسمي كلو لحد المايه تخلص اللي ف الطبق (انا بقول طبق غويط مش طشت عشان الفل يبقي باين) بس وحاولي متنشفيش بعد ولو الزم الامر نشفي بس كانك بتحسسي علي جسمك ويفضل انك مثا لما تخرجي من الدش تقومي منشفه مثلا وتلفي شعرك بالفوطه عادي وبعد كدا تبتدي تعملي اللي قلتلك عليه بحيس انك متحتجيش اصلا انك تنشفي(متغرقيش نفسك مايه)
بس واخرجي بقي هتلاقي ريحتك فظييييييييييييييييعه وهتلاقي اصلا ريحه الحمام اتقلبت وانا ساعات بقوم دهنه ايدي بنقطه من زيت الفل واقوم جاريه ماسحه ايدي وامررها عي الملايه والمخده وبنام علي ريحه الفل وممكن تجيبي نقطه من الزيت المركز ده وتدهني بيها الشعر بتاع الفرشه بتاعتك عشان لما تيجي تسرحه بيها يمكن لعل وعسي ريحه شعورنا تبقي حلوه بدل ريحه الزيوت دي سعيدة قوي
كاتب الموضوع : فتاة الاحزان
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طريقه سهله تعطير سجاده الصلاه & ملابس زوجك عند الكوي :: تعاليق

بارك الله فيك يا قمر
افكار حلوة قوى هجربها ان شاء الله

@كليوباترا كتب:
بارك الله فيك
يسلم مرورك
@سهيله احمد كتب:
ماشاء الله افكار حلوه انا بعمل كده بس علي شعري بس هجرب باقي الحاجات دي انا بحط نقطه في ايدي بعد ما أسرح شعري بدهنه بيها ومقولكيش لو كمان عملي استشوار لشعرك الريحه من الحراره بتبقي كأنك فواحه ههههههه ميرسي ياقمر
يسلم مرورك
@manyensh كتب:
الله حلوه افكارك جميله

هجربها ان شاء الله وهقولك علي الاخبار
يسلم مرورك
@دمعة غرام كتب:
هو فين حراز العطار ده عامة انا هعمل الحاجات دى واشوف النتيجة ربنا يخليكى يا قمر لينا دايما جايلناافكار جديدة
يسلم مرورك

طريقه سهله تعطير سجاده الصلاه & ملابس زوجك عند الكوي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية