وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

عايزين تفتحوا المناطق الحساسه ومش منقول تعالوا وعن تجربه شخصيه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
22082011
مُساهمةعايزين تفتحوا المناطق الحساسه ومش منقول تعالوا وعن تجربه شخصيه

اولا السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
في الاول على السريع احكيلكم حكايتي الوسودا وهي فعلا سودا اويييييييييييييييي

انا المنطقه عندي سمرة يعني سودة مش حتى غامقه عن اللون الطبيعي والجلد مجعد مش عارفة ليه وجربت كل ما تتخيلونه من وصفات وكريمات لما اتعقدت بجد لا والادهى اني متزوجه يعني تخيلوا مدى الاحراج اللي كنت فيه
المهم مش هطول عليكم عشان ما تزهقوش كان فيه كريم او مرهم عشان اكون ادق بستعمله هو مضاد للالتهابات ومضاد للفطريات لاحظت انه بيفتح المنطقه اللي بحطه عليها قلت اجربه للمناطق الحساسه والله شهر بالظبط وكانت النطقه لونها لون الجلد الطبيعي مش عايزة اقول افتح كمان عشان ما تقولوش بضحك عليكم
طريقة الاستعمال باه بعد الدوش او التشطيف العادي بتدهني كانك بتدهني كريم وتلبسي شورت او بانتي والافضل شورت قطن وكمان لو عايزة مفعول اسرع تجيبي قطن وتحطيه زي الفوطة الصحيه عشان بيخلي المنطقه جافة جدا ومافيهاش رطوبه
طبعا عايزين تعرفوا اسم الكريم وفاكرين انه غالي ابدا ده ب4.5جنيه بس بالمصري وهو موجود تقريبا في كل البلاد لانه من شركة انتر ناشيونال انا لاقيته في السعوديه بس مش فاكرة ثمنه هو اسمه لوتريديرم علبه بيضاء والكلام عليها بالنبيتي استعماله مرة او مرتين بالكتير في اليوم وما تكتريش بتدهني زي اي كريم عادي بس للعلم لازم كل فتره يعني اسبوعين تريحي منه يومين او ثلاثه عشان الجلد ما ياخدش عليه وما ياثرش بعد كده
بس امانه اللي تجرب تدعيلي واتحدى اي حد يلاقي الكلام ده في اي منتدى ولو لاقاه هيكون بعد الوقت اللي بيتكتب فيه دلوقتي ولو تلاحظوا ده اول موضوع انزله
مع خالض التمنيات بالتوفيق يا رب
كاتب الموضوع : mo7ebat_el7ramen
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عايزين تفتحوا المناطق الحساسه ومش منقول تعالوا وعن تجربه شخصيه :: تعاليق

الله يكرمك يارب ويجازيكى الف خير ويجعله فى ميزان حسناتك اول مساهمه ليكي بس بجد قووووووووويه جدا ربنا يكرمك يارب
مجهود رائع مجهود رائع مجهود رائع

اكتر من رائع
تسلم ايديك
اهلا بيك معانا فى المنتدى ومشاركتك قيمة جدا وقوية

عايزين تفتحوا المناطق الحساسه ومش منقول تعالوا وعن تجربه شخصيه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1