منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 23 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 23 زائر :: 1 روبوت الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 1001 بتاريخ 24.03.13 0:13

الوصفة الذهبية للتخسيس وبدون اي ريجيم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

13082011

مُساهمة 

???? الوصفة الذهبية للتخسيس وبدون اي ريجيم

وصف عجيبة وسحرية وبدوووووووووووووون اي ريجيم بس الي يداو عليها بضمير يخسر 10 كيلو فالشهر

الوصفة هي :- قشر البصل الاحمر تجيبو كمية كبيرة من قشر البصل الاحمر وبعدين تكسروه بايديكو وبعدين تاخدو منه بمقدار ملعقة ونص كبيرة بعد التكسير تحطو في اناء وتغسلوه كويس اوي اوي وتصفي المايه لحد ماينضف وتغليه مع كوب ماء وتشربي منه قبل كل وجبة فطار وغدا وعشا ب 5 دقائق واستمري عليه لمده شهر وقيسي وزنك اول يوم واخر يوم في الشهر وشوفي الفرق

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

الوصفة الذهبية للتخسيس وبدون اي ريجيم :: تعاليق

مُساهمة في 13.08.11 16:23 من طرف كليوباترا

معقول بجد وصفه اول مره اسمعها تسلمي يارب هجربها جزاكى الله خيرا

مُساهمة في 18.08.11 0:44 من طرف Ranoshaa mohamed

تسلمي ياحبيبتي وانشالله تجيب نتيجة انا شغالة عليها دلوقتي بئالي اسبوعين بس مستنية الشهر يعدي واروح اوزن نفسي

مُساهمة في 18.08.11 2:03 من طرف veta 5m

يعنى اجربها وعلى ضمانتك انا حاولت كتير انزل وزنى الى ان دكاترة التغذية احتاروا معى Smile اجرب ماجتش على قشر البصل بجملت ههههههههههههه

مُساهمة في 18.08.11 3:16 من طرف Ranoshaa mohamed

منا ئولت زيك كده بردو جت علي قشر البصل يعني وبعدين نجرب وخلاص واهي لو منفعتش مش هتضر بس انشالله تجيب نتيجة بس اهم حاجة لازم متفوتيش وجبة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة