منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
03082011
دا صور لفستان خطوبتي
هو لونه بني كاكاو بس الصور مبيناه بني غامق
وهو ستان
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ودا التطريز من قريب تطريز يدوي

ودا فستان نفس لون فستاني بس الكاميرا بتاعتي مش بتجيبه
علشان تتخيلوه

واترح هتبقي فيروزي في دهبي وكاكاو والطرحه الخارجيه ستان

هي خطوبه عائليه علي القد كدا في قاعه عائليه
فحبيت الفستان يكون عادي وبسيط

قولولي رايكم
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
waaaaw 7alow awy yaganen 7atby a7laa 3arosaa isaa Smile
100000000 mabrok
الفستان تحفة يا روري والف مبروك وربنا يتتم بخير وان شاء الله يكون العريس ابن حلال ويستاهل القمر ده
الف مبروووووووووووك يا رورو ما شاء الله رقيق اوى انا بحب التركواز في البنى بجد يهبل الله اكبر يا رب يتمم لكي علي الف خير يا رورو يارب ويجمع بينكم في خير قريب يارب ويحفظكم من العين يا حبيبتى انا مبسوووووووووووطه اوي I love you بحبكم قبلاتى : HAPPY HAPPY HAPPY :
الف مليوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون مبرووووووووووووووووووووووووك ان شاء الله هتبقي احلي العرايس علي فكرة مش عارفة اشوفه الصور بتظهرش مع اني دخلت اكتر من مرة
تحففففففففففففففففففففففففة الفتسان ماشاء الله وهيبقى اجمل عليكى حبيبتى ولونه جميل اوى وشيك وبسيط
الف الف مبرووووووووووووووووووووووووووووووووك يا رونة ياقمر يارب تفرحى حبيبتى وتنبسطى والفرح الكبير تعزمينا ههههههههههههههههههههههههههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي