وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

هتخسى يعنى هتخسى عندنا وبس حصرررررى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
02082011
مُساهمةهتخسى يعنى هتخسى عندنا وبس حصرررررى

بصو يابنات الموضوع دا من تجربتى وسهل اوى للبنات اللى مش بتحب تمشى على نظام غذائى معين وبتكسل تعمل تمارين
بصو هتعملو اييييه؟؟
لازم نستفاد من الحر اللى احنا فيه دا يبفى لما تكةنى لوحدك فى الاوضة اطفى التكييف او المروحة وهاتى بطانيه واتغطى ونامى
طبعا كلكم مستغربين لكن فعلا هى دى الحقيقة اول ماتتغطى هتلاقى جسمك كله بقى عرق وكانك كنتى تحت الدش وبكدا كل الدهون هتدوب وممكن وانتى قبل ماهتنامى تعملى تمارين خفيفة على السرير تفضلىتهزى رجليكى او تشفطى بطنك كذا مرة او تقلصى المنطقة الخلفيه كذا مرة دى حاجة سهلة وهتخسسك
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
حاجة تانيه جربتها انى خلطت معلقتتين خل تفاح على معلقتين زيت زيتون وخلطهم ببعض كويس وكل ليلة كنت بدهن المنطقة اللى فيها دهون وارقص او اطنطط كدا ربع ساعه واتغطى وانام وفعلا خسيت خالص لانى كنت بشتكى ان المنطقة الخلفيه كانت كبيرة

متنسوش التقييم لان الموضوع من تجربتى الخاصةبمن تجربتى وسهل اوى للبنا
ت اللى مش بيحبو يمشو على نظام غذائى معين ولا بيحبو يعملو تمارين

كاتب الموضوع : فتاة الاحزان

عدل سابقا من قبل mriana في 03.08.11 20:57 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

هتخسى يعنى هتخسى عندنا وبس حصرررررى :: تعاليق

رد: هتخسى يعنى هتخسى عندنا وبس حصرررررى
مُساهمة في 03.08.11 20:55 من طرف فتاة الاحزان
@كليوباترا كتب:
ده ليه انا يا مريانه يا قمر ايوه ليه تسلمي يا حبيبتى لازم نستغل الحر بجد عمالين نحرق سعرات تسلم ايديكى جاري التقييم
يسلم مرورك ياكوكى ياحبيبتى نورتى الموضوع
رد: هتخسى يعنى هتخسى عندنا وبس حصرررررى
مُساهمة في 03.08.11 20:59 من طرف فتاة الاحزان
@روان كتب:
جميل
انا الحمد لله كدا تمام
ربنا يوفقكم
يسلم مرورك يارورو ياحبيتى نورتى الموضوع
موضوع جميل بس انا محتاجه مساعدتكوا يا بنات انا فعلا مبقتش عارفه اخس خالص والمشكله ان انا فرحى بعد شهرين ان شاء الله او اقل كمان بس والله كل اساليب الريجيم مبقتش نافعه معايا انا وزنى 85 وطولى 165 وبجد محتاجه اخس خالص خالص ومش عارفه وكل اما اتابع مع دكتور ريجيم يادوب اروحله يوم الكشف بس والله ويقولى ع نظام وحاجات زى كدا وانا مبعملهاش ومش عارفه اعملها بجد ساعدووووووونى بليييييييييز اعمل ايه فرحى قرب

هتخسى يعنى هتخسى عندنا وبس حصرررررى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2