منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
روان
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 2672
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طالبه جامعيه
22072011
ازيكم يا اميرات
انا عايزه رايكم في شغلي

انا كنت عامله اندرات لاختي ايام زواجها كنوع من التهادي يعني
وكنت عامله اشكال كتيييير ورائعه الصراحه
وطبعا الاندرات قطن مصري خامه نضيفه جدا
كان نفسي اصورهم كلهم بس هي مسابتش غير دول وهي مسافره
روحت جبتهم من شقتها علشان اوريهالكم

قولولي رايكم والله الواحد بيتباع في المول بـ 30 جنيه
مستنيه ارائكم
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
الله ياروان حلوين اوى
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] كتب:طيب طبعا بعد الحقد والذي منه ليه مدام فيه مبدعات كتير في المنتدي ليه مش تجمعه شغلكم وتعملوا اوبن داي ويكون الربح مقسم جزء لصاحبه الشغل والجزء التاني لحاجه تتفقوا عليها دار أيتام مثلا حد فقير وهكذا حتي لو المبلغ صغير بس مره علي مره هيبقي هدف وكمان صدقه جماعيه وتقربوا لبعض اكتر وياريت أساعد معاكم بس للاسف مش بعرف اشتغل حاجات زي كده بس ممكن أساعدكم اجيبلكم حاجات من هنا من السعوديه مستورده ومثلا تبقي غاليه عندنا في مصر او مش بنفس الجوده ايه رائيكم

الله عليكي يا سهيله فكرتك جامده اوووووووووووووي بجد اعرضيها في موضوع يا لا وانا هعرض الموضوع علي الفيس اعمليه علشان فكرتك ويكون الثواب باذن الله لينا جميعا وكل من ينشره ونبعت الفلوس علي مستشفي 57357 او اي اي حاجه زي رساله حد يكون مكلف بالموضوع ده ويصور الاثبات انه حطه في حسابهم علشان الكل يتاكد انه راح في مكانه الصح وانا يا بنات هبقي بري الموضوع علشان حساسيه موقفي علشان محدش يقول اني انا باخد الفلوس اللي حبه يكون من نسيبها الموضوع ده تعمله والابن داي هيكون علي المنتدي بس الخطوات ازاى صاحبه الحاجه تاخد الفلوس وتبعت الباقي للخير فكروا يالا علشان نعمل عمل خير ربنا يكرمك يا سهيله بجد فكره روعه اعرضيها وانا معاكم واى مساعده انا تحت امركم
ميرسي ياملكه بس ازاي انتي بره الموضوع انتي القائد هو فيه مجموعه من غير قائد وأكيد الكل هنا واثق في نزاهتك طبعا وانا هدخل من الاب اعمل الموضوع بس بليل لان الاب مع جوزي وانا من الايفون وبارك الله فيكم
في 11.12.11 11:54ذكريات من الماضى
حلوه اوى يا رورو تسلم ايديكى يا قمر
في 11.12.11 11:56ذكريات من الماضى
الله على افكاركم يا احلى اميرات
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي