منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
17072011
ازيكم يا قمرات خلاص هنبدا الشغل ان شاء الله اي اميره عندها موهبه في اي حاجه وحابه تعرضها للبنات ومش عارفه تسوقها الفكره ديه لينا كلنا اولا الاسعار هتبقي اقل طبعا وهتبقي اعمال متفرده اللي بتعمل اي عمل يدوي تضيفه وتكتب السعر اللي تحبه وان شاء الله لو الفكره مشيت يا بنات بجد هتنفعنا جدا مش قاعدين وب سعلي النت لا بنستفيد كمان من شغل ايدينا
يارب الفكره تنجح وعلي فكره انا ممكن اتميز في عمل يدوى اميره تانيه تتميز في عمل تانى انا هشتري منها وهي تشتري منى فاهمين قصدي اللي بتعرف تطبخ حلو ممكن تسوق اكلها في ستات بيوت بيساعدوا البنات اللي بتشتغل تعمل محشي مغلف ممبار تنظيف خضار اللي كلنا بنشتريه في شغلنا بس مش عارفه ده هيتوصل ازاى ممكن لو قريبين من بعض يسلموه لبعض يدا بيد وحاولوا الاسعار تبقي اقل من بري يا بنات علشان تنجح الفكره واحسبي تكلفتك واعملي دراسه جدوي وزودي شويه شغل ايديكى ويبقي كلنا كسبانين ان شاء الله شكرا شكرا شكرا شكرا

يارب يكون فكره مميزه تساعدنا يا بنات نعمل دخل لينا وخاصه للبنات اللي عندها موهبه ومش عارفه تسوق شغلها
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
يارب يساعدكم انشالله وتعملو شغل جامد
ههىى
طبعا انا حاتفرج عليكم من بعيد عشان انا بعيدة
تسلموا يارب يا اميرات
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي