وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 15 ... 29  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
03072011
مُساهمةتجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع

السلام عليكم

ازيكم حبايب هارتىىىىىىىىىىىىىىى
دى حملة عشان نقضى على النحافة وعشان نقلبظ شويتين تلاتة
انا بشوف بنات كتييييييييييير بتشتكى انها رفيعة اوى على اد طولها وان ايديها مثلا رفيعين او ان وشها مش لايق على جسمها لان وشها رفيع اوى وجسمها مليان وفيه بنات تقول نفسى صدرى وتوتة تتخن ملحوظة توتة دى تبقى المؤخرة بس انا بحب ادلعها وبنات انا عايزة يبقى ليا خدود لا حد يشوفلى حل لاما هنفخ واديها سيلكون هههههههههههههههههههه
انا بقى النهاردة جبت ليكم وصفات وطرق من الطبيعة واكلات بسيطة وبتزود بسرعة اوى وحاجات لو مشينا عليها هتزودنا فى خلال اسبوع 5 كيلو بس نمشى عليها على فكرة حاجات بسيطة وكلها من تجربتى وتجارب اصحابى وانا عاملة ليها تجميع هتنبسطوا اوى منها واللى عندها ارادة وعايزة تقلبظ تلتزم معايا بالبرنامج وباللى هقوله وان شاء الله نشجع بعض وكلنا نبقى مبسوطين بنفسنا ولعلمكم اهم حاجة الارادة وكل واحدة فينا تقول لازم ان شاء الله ازيد على الاقل 5 كيلو وان شاء الله هزيد عشان هيبقى شكلى احسن وهتبقى الهدوم عليا شكلها احلى
لازم العزيمة والارادة اهم حاجة
انا عايزة تشجيييييييييييييع وتقوليلى ابدأ ولا لاة ولو الموضوع عجبكم ابقوا قيمونى اوكيه
يلا مستنية الردود والتشجيع ينزل مطر علياااااااااااااااااا
الموضوع من مجهودى الشخصى وليس منقول ولا احلل لاى شحص كان نقل موضوعى دون ذكر المصدر و اسم صاحبة الموضوع

كاتب الموضوع : emy ghanem

عدل سابقا من قبل emy ghanem في 26.07.11 17:25 عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع :: تعاليق

طبعا تحفه يا ايمى وهعملك حالا باذن الله صوره للحمله توضع في توقيع المشتركات زي حمله الالهالات السودا
رد: تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع
مُساهمة في 03.07.11 22:47 من طرف فاطمة الزهراء
طب ايه رأيك يا ايمى اقولك وصفتى للتخن
الجواز
انا يابنتى وانا بنت كنت بعمل كل الوصفات عشان التخن اكلت كل ماتتصورى وماكانش فى اى حاجه بتجيب معايا نتيجه وعمري ماتصورت انى ممكن فى يوم اتخن
تعالى شوفينى دلوقتى بعد مرتين حمل وولاده
الحمد لله بعمل رجيم
ربنا معاكم يارب وتقدرو تتخنو عشان تبقو تملو فستان الفرح ان شاء الله وماتسمعوش كلمتين زى الى انا سمعتهم
وانا ان شاء الله حتابع معاكى بجد موضوع جميل جدا
وحيفيد بنات كتير لان فى بنات بتبقى محتاجه الوصفات دى جدا
@كليوباترا كتب:
طبعا تحفه يا ايمى وهعملك حالا باذن الله صوره للحمله توضع في توقيع المشتركات زي حمله الالهالات السودا
ربنا يخليكى ليا يارب يا كوكيه وانا مستنية بس مفيش اميرات كتير دخلت انا مستنياهم عشان ابدا انزل البرنامج
@فاطمة الزهراء كتب:
طب ايه رأيك يا ايمى اقولك وصفتى للتخن
الجواز
انا يابنتى وانا بنت كنت بعمل كل الوصفات عشان التخن اكلت كل ماتتصورى وماكانش فى اى حاجه بتجيب معايا نتيجه وعمري ماتصورت انى ممكن فى يوم اتخن
تعالى شوفينى دلوقتى بعد مرتين حمل وولاده
الحمد لله بعمل رجيم
ربنا معاكم يارب وتقدرو تتخنو عشان تبقو تملو فستان الفرح ان شاء الله وماتسمعوش كلمتين زى الى انا سمعتهم
وانا ان شاء الله حتابع معاكى بجد موضوع جميل جدا
وحيفيد بنات كتير لان فى بنات بتبقى محتاجه الوصفات دى جدا
ههههههههههههههههه ايوة الجواز بينفش جامد جداااااااااا بسبب الهرمونات عشان كدة بيبقى خطر انك تروحى تزودى وزنك عند دكتور النحافة لو دكتور بيراعى ربنا هيديكى فيتامينات وحاجات بسيطة فاتحة للشهية ويقولك تلتزمى بالاكل لكن لو دكتور من اياهم عشان تتخنى بسرعة وتعملى نتيجة وتقولى واو الدكتور ده جامد هيديكى كبسولات وادوية تلعب فى هرموناتك عشان كدة بعد الجواز هتلاقى لاما تخسى جامد جدا اكتر من الاول لاما هتفضلى تتخنى ومش هتعرفى توقفى نفسك عشان كدة انا جبت ليكم حاجات من الطبيعة مفيدة ومغذية وبتزود بسرعة احسن من ميت كبسولة او برشام وهتشوفوا ههههههههههه
ياللا انا كمان معاكم انا كمان عايزه اتخن بس يا ريت وصفات تتخن الجسم كله ماعدا منطقه الصدر لانها مش ناقصه ههههههههههههههههههههههههههه

تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 29انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 15 ... 29  الصفحة التالية