وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 15 ... 27, 28, 29  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
03072011
مُساهمةتجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع

السلام عليكم

ازيكم حبايب هارتىىىىىىىىىىىىىىى
دى حملة عشان نقضى على النحافة وعشان نقلبظ شويتين تلاتة
انا بشوف بنات كتييييييييييير بتشتكى انها رفيعة اوى على اد طولها وان ايديها مثلا رفيعين او ان وشها مش لايق على جسمها لان وشها رفيع اوى وجسمها مليان وفيه بنات تقول نفسى صدرى وتوتة تتخن ملحوظة توتة دى تبقى المؤخرة بس انا بحب ادلعها وبنات انا عايزة يبقى ليا خدود لا حد يشوفلى حل لاما هنفخ واديها سيلكون هههههههههههههههههههه
انا بقى النهاردة جبت ليكم وصفات وطرق من الطبيعة واكلات بسيطة وبتزود بسرعة اوى وحاجات لو مشينا عليها هتزودنا فى خلال اسبوع 5 كيلو بس نمشى عليها على فكرة حاجات بسيطة وكلها من تجربتى وتجارب اصحابى وانا عاملة ليها تجميع هتنبسطوا اوى منها واللى عندها ارادة وعايزة تقلبظ تلتزم معايا بالبرنامج وباللى هقوله وان شاء الله نشجع بعض وكلنا نبقى مبسوطين بنفسنا ولعلمكم اهم حاجة الارادة وكل واحدة فينا تقول لازم ان شاء الله ازيد على الاقل 5 كيلو وان شاء الله هزيد عشان هيبقى شكلى احسن وهتبقى الهدوم عليا شكلها احلى
لازم العزيمة والارادة اهم حاجة
انا عايزة تشجيييييييييييييع وتقوليلى ابدأ ولا لاة ولو الموضوع عجبكم ابقوا قيمونى اوكيه
يلا مستنية الردود والتشجيع ينزل مطر علياااااااااااااااااا
الموضوع من مجهودى الشخصى وليس منقول ولا احلل لاى شحص كان نقل موضوعى دون ذكر المصدر و اسم صاحبة الموضوع

كاتب الموضوع : emy ghanem

عدل سابقا من قبل emy ghanem في 26.07.11 17:25 عدل 2 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع :: تعاليق

يسلملي زوقك ماشاء الله عليكي ربنا يحميكي فعلا انا بشرب ميه كتيييييييييير وباكل وتلاقيني نمت قبل مامعدتي تفكر تهضم ههههههههههه حاضر حعملكل الي قولتي عليه جزاكي الله كل خير
بجد موضوع روعه ويارب تبتدى قريب علشان نتابع معاكى
تسلموا يا حبايب قلبى نورتونى وقلبى ياقمر انا منزلة الموضوع من زمان قلبى فى الصفحات ياقمر ولو مش فاهمة بصى للصورة اللى كوكيه نزلتها
كلامك حلو جدا بس انا بعانى من ضغوط نفسيه شديده وبتخن بصعوبه بس بخس بسرعه جدا ممكن تساعدينى
ياحبيتى انا تحت امرك بصى انا منزلة كل حاجة بالتفصيل فى الصفحات اللى فاتت بصى تحت فى اخر الموضوع هتلاقى انتقل الى الصفحة من 1 الى 28 وانتى ابدأى شوفى من اول الصفحة واحد وهتستفيدى كتير ان شاء الله
بس نصيحة منى الضغوط النفسية ياحبيبتى هى الكارثة بتأثر جدا طيب تعرفى انا لما اكون زعلانة او قلقانة وبفكر تلاقينى راحة جاية على التلاجة وادينى حتى الاكل اللى مش بحبه هتلاقينى اكلته ههههههههههه مش يتسد نفسى بس تلاقينى برضه بخس رغم انى باكل بس نفسيتى بتأثر على الجسم فلازم تريحى اعصابك واهدى وصلى واقرى قران وربنا هيسرلك الحال وان شاء الله لما تحسى انك فوقتى كدة ونفسيتك ارتاحت ابدأى الكورس اللى انا عملاه لان طول ما انتى نفسيتك تعبانة مفيش حاجة هتأثر فيكى مهما تعملى وتاكلى يارب يفك ضيقتك ولو عايزة تتكلمى وحاجة مضيقاكى انا معاكى احنا هنا كلنا اخوات وربنا يارب يفك كربك وتتخنى ونفرح بيكى ان شاء الله

تجمييييييييييييييع حملة عشان تتخنى فى اسبوع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 28 من اصل 29انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 15 ... 27, 28, 29  الصفحة التالية