منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 24 عُضو متصل حالياً :: 1 أعضاء, 0 عُضو مُختفي و 23 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

ديانا دودو 100

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
Miss Manar
اميره نشيطه
اميره نشيطه
رقم عضويتك : 19833
الاوسمه :
04062011
بسم الله

مبدئيآ كدا يا أميرات انا سمعت عن كبسولات اسمها سوبر سليم وهى كبسولات تخسيس ولقيت ناس كتير اوى بتشكر فيها وناس تانية بتقول ليها اثار جانبية

المكونات بتاعتو الى لقيتها هى دى

منتج السوبر سليم : لقد اختبر هذا المنتج من الفواكه التي لها القابلية على تخفيف الوزن وتجميل الوجه وهذه الفواكه تمت معرفتها قبل مئات السنين واندمجت مع النباتات الخضراء مثل (خرشوفة القدس والبطاطا الطازجة ..... ) وغيرها ومن خلال تطور العلم الحديث . فإن هذا المنتج يحتوي على عصارة الفواكه التي تساعد جسم الانسان على التخلص من الدهون الزائدة

* خلاصة البندق : حيث تعتبر خلاصة البندق من القنبلة الحارقة للدهون في الولايات المتحدة الامريكية وأوروبا حيث تستطيع تحليل الدهون المتراكمة في الجسم البشري بسرعة وتزيد من اتخفيض الدهون الموجدة والتي تسمى الدهون العنيدة ويمنع هذا المنتج امتصاص الدهون في وجبات الطعام .

*خلاصة مادة الكارسينيا : والتي تستطيع منع الكلوكوزمن التحول إلى دهون وتقلل فقدان الجسم للطاقة .

*أما مادة الالبومينولسيس المستخلصة من فاكهة الكيوي فتستطيع ان تمنع امتصاص الدهون .

خصائص المنتج :

1- تخفيف الوزن بشكل أمن وغير مضر .

2- يمنع الشهية للطعام ولاحاجة للحمية .

3- النتائج ستكون سريعة وفعالة وفي نفس اليوم .

4- مكونات الفواكة الموجودة تطرد جميع انواع السموم وتجميل الوجه

5- تخفيف الوزن بدون عودة إلى الحالة السابقة .

الاستعمال والجرعة : تستخدم كبسولة واحدة في اليوم قبل أو بعد الافطار لمدة ثلاثين يوم .

*ينصح بعدم استعماله من النساء الحوامل والاطفال والاشخاص المصابين بأمراض الكلى والمصابين بأمراض القلب وارتفاع ضغط الدم

سؤالى انا بقى فى حد هنا جرب المنتج دا ؟

ولو حد يعرفه او جربه بالفعل ايه مدى تأثيره وهل هو امن ولا لا؟
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
في 04.06.11 23:08كليوباترا
اه تصدقى سؤال حلو اوى لانى بعمل دايت وعايزه اسال انا كمان تسلمى يارب
في 04.06.11 23:16moony_mizoody
برافو عليكىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى انا اشتريت كبسولات شاى اخضر والصيدلى قالى اللى ماشى عنده فى الصيدليه الشاى الاخضر والسوبر سليم
في 04.06.11 23:17moony_mizoody
بس انا مش عارفه امن ولا لا
@كليوباترا كتب:اه تصدقى سؤال حلو اوى لانى بعمل دايت وعايزه اسال انا كمان تسلمى يارب

والله ياكليوباترا انا احترت فى امر التخسيس

انا اصلا عايزة اعمل دايت بس مشكلتى بقى ان مش جسمى كله محتاجاه يخس لا هما منطقتين بس
وجربت اعمل رجيم قبل كدا مع جيم وكانت النتيجة ان جسمى ووشى خس جدا والمناطق دى زى ماهى
طبعا هما ارخم منطقتين الجناب والارداف
عشان كدا بسأل انا عايزة حاجة تحرق دهون المنطقة دى بس وتكون امنة كمان
ويارب نلاقى تفاعل ونشوف

استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي