وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

السوبر سليم والتخسيس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
04062011
مُساهمةالسوبر سليم والتخسيس

بسم الله

مبدئيآ كدا يا أميرات انا سمعت عن كبسولات اسمها سوبر سليم وهى كبسولات تخسيس ولقيت ناس كتير اوى بتشكر فيها وناس تانية بتقول ليها اثار جانبية

المكونات بتاعتو الى لقيتها هى دى

منتج السوبر سليم : لقد اختبر هذا المنتج من الفواكه التي لها القابلية على تخفيف الوزن وتجميل الوجه وهذه الفواكه تمت معرفتها قبل مئات السنين واندمجت مع النباتات الخضراء مثل (خرشوفة القدس والبطاطا الطازجة ..... ) وغيرها ومن خلال تطور العلم الحديث . فإن هذا المنتج يحتوي على عصارة الفواكه التي تساعد جسم الانسان على التخلص من الدهون الزائدة

* خلاصة البندق : حيث تعتبر خلاصة البندق من القنبلة الحارقة للدهون في الولايات المتحدة الامريكية وأوروبا حيث تستطيع تحليل الدهون المتراكمة في الجسم البشري بسرعة وتزيد من اتخفيض الدهون الموجدة والتي تسمى الدهون العنيدة ويمنع هذا المنتج امتصاص الدهون في وجبات الطعام .

*خلاصة مادة الكارسينيا : والتي تستطيع منع الكلوكوزمن التحول إلى دهون وتقلل فقدان الجسم للطاقة .

*أما مادة الالبومينولسيس المستخلصة من فاكهة الكيوي فتستطيع ان تمنع امتصاص الدهون .

خصائص المنتج :

1- تخفيف الوزن بشكل أمن وغير مضر .

2- يمنع الشهية للطعام ولاحاجة للحمية .

3- النتائج ستكون سريعة وفعالة وفي نفس اليوم .

4- مكونات الفواكة الموجودة تطرد جميع انواع السموم وتجميل الوجه

5- تخفيف الوزن بدون عودة إلى الحالة السابقة .

الاستعمال والجرعة : تستخدم كبسولة واحدة في اليوم قبل أو بعد الافطار لمدة ثلاثين يوم .

*ينصح بعدم استعماله من النساء الحوامل والاطفال والاشخاص المصابين بأمراض الكلى والمصابين بأمراض القلب وارتفاع ضغط الدم

سؤالى انا بقى فى حد هنا جرب المنتج دا ؟

ولو حد يعرفه او جربه بالفعل ايه مدى تأثيره وهل هو امن ولا لا؟
كاتب الموضوع : Miss Manar
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

السوبر سليم والتخسيس :: تعاليق

رد: السوبر سليم والتخسيس
مُساهمة في 04.06.11 23:08 من طرف كليوباترا
اه تصدقى سؤال حلو اوى لانى بعمل دايت وعايزه اسال انا كمان تسلمى يارب
مُساهمة في 04.06.11 23:16 من طرف moony_mizoody
برافو عليكىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى انا اشتريت كبسولات شاى اخضر والصيدلى قالى اللى ماشى عنده فى الصيدليه الشاى الاخضر والسوبر سليم
مُساهمة في 04.06.11 23:17 من طرف moony_mizoody
بس انا مش عارفه امن ولا لا
مُساهمة في 04.06.11 23:17 من طرف Miss Manar
@كليوباترا كتب:
اه تصدقى سؤال حلو اوى لانى بعمل دايت وعايزه اسال انا كمان تسلمى يارب

والله ياكليوباترا انا احترت فى امر التخسيس

انا اصلا عايزة اعمل دايت بس مشكلتى بقى ان مش جسمى كله محتاجاه يخس لا هما منطقتين بس
وجربت اعمل رجيم قبل كدا مع جيم وكانت النتيجة ان جسمى ووشى خس جدا والمناطق دى زى ماهى
طبعا هما ارخم منطقتين الجناب والارداف
عشان كدا بسأل انا عايزة حاجة تحرق دهون المنطقة دى بس وتكون امنة كمان
ويارب نلاقى تفاعل ونشوف

السوبر سليم والتخسيس

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية