وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ممكن مساعدة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
23052011
مُساهمةممكن مساعدة

كنت عايزة اعرف اية الماركات الكويسة فى الاجهزة الكهربائية اللى العروسة بتجبها وكمان عايزة اعرف احدث حاجة بتنزلها الشركات ولو ممكن الاسعار لو سمحتوا
كاتب الموضوع : abeermohamad
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ممكن مساعدة :: تعاليق

رد: ممكن مساعدة
مُساهمة في 24.05.11 15:07 من طرف emy ghanem
لالالالالالالالالالالالا حبيبتى الكريازى زامان كانت حلوة دلوقتى لاة خالص
كمان انا عايزة اقولكم حاجة الوايت ويل ماركة مميزة جدااااااااا وخصوصا فى التلاجات لكن مش حلوة زى التوشيبا وده انا سألة فيه ناس متخصصة اصلا فى الوايت ويل وفى الاجهزة الكهربائية بصى ياحبيبتىالتلاجة التوشيبا ضمان عشر سنين وطالما الشركة عاطية ضمان كبير كدة تبقى واثقة من منتجها وهى فعلا عايشة عند ناس كتير بقالها سنين ومش بيختلف عليها حد اما الغسالات زى ما انتى بتقولى ايديال زانوسى الايطالة بس هى اللى حلوة القديمة اما اللى هما دلوقتى وحشين خاااااااااااااااالص وباظوا عند ناس كتير اعرفهم اصل انا سألة ناس بيفهموا فى الغسالات وتصليحها وعارفين قطع غيارها
وبصراحة الغسالة الوايت ويل موديل 10777 هى اسمها كدة تمام جدا وحلوة اوى لكن فيه موديلات كتير لان الوايت ويل بتنزل كذا موديل مش حلوين وفيه نازل جديد 12700 و12800 و12880 دول حلوين ومستوى عالى اوى بس قطع غيارهم غالية جداااااااااااااااااااااا اد حق الغسالة فخليكوا فى غسالة وايت ويل 10777 حلوة اوى ولو عرفتوا تجيبوا ايديال الايطالى القديمة تبقى احسن كتييييييييير
نيجى بقى للبوتجاز وده مش عليه اختلاف وانتى مغمضة كدة تختارى اليونيفرسال اكييييييييييييد اى حاجة تانية لاة اليونيفرسال وبس اما غسالة يونيفرسال فهى كويسة وشكلها حلو بس لسة نازلة جديد ومحدش لسة جربها سنين يعنى عشان نحكم ومش معنى ان البوتجاز حلو ممكن الغسالة تبقى حلوة خلونا فى الاضمن
اما بقى المكنسة فتجيبى ناشيونال يابانى هى بقى اسمها باناسونيك يابانى وفيه ماليزى الانتين حلوين لكن الصينى لالالالالالالالالالالا
نيجى للخلاط طبعا البراون الاصلى تحفة والمولينكس جامد برضه
على فكرة انا وسواسة اووووووى وعمالة بسأل فى كل حاجة وكل حد عشان لما اشترى حاجتى تبقى ميه ميه ههههههههههههههههه اصل انا كمان زيكم بجهز ورنا يتمم لينا كلنا بخير حبايبى
مُساهمة في 24.05.11 15:46 من طرف عيون القلب
والله الواحد احتار جاااااااامد
لان كل الي جرب حاجة وملقهاش حلوة يقولو وحشة متجبيش منها زي التوشيبا وايديال ف الثلاجات
حصل نفس العطل فيها عند كل الناس الي قالولي

والغسالات بقي بيشكرو ف زانوسي كتير عن وايت ويل
مُساهمة في 24.05.11 16:10 من طرف emy ghanem
ايوة ياحبيبتى اصل انا بتعامل مع ناس متخصصة فى الحاجات وخصوصا بقى فى الغسالة من جواها والكل بيشكر فى اديال الايطالى اللى هى زانوسى ال 18 برنامج وفى وايت ويل 10777
اما التوشيبا واليونيفرسال فى البوتجاز دول يا حبيبتى تجيبيهم وانتى مغمضة
مُساهمة في 24.05.11 19:19 من طرف abeermohamad
وغسالة الاطباق اجيب انهى ماركة والفرن الكهربى
مُساهمة في 24.05.11 19:54 من طرف emy ghanem
الفرن الكهربائى ولا الميكرويف بصى شواء الاتنين التركى حلو اوى
اما لو عايزة حاجة عالية اوى يعنى تاتش ونظام يبقى سامسونج بيبتدى من 900 وفيه انواع تانية كتير بس ليه طالما انتى عندك فرن البوتجاز
اما غسالة الاطباق يبقى وايت ويل 1212موديل وفيه 1270 وفيه 870 كلهم حلوين بس الصراحة هى غالية وبتستهلك كهرباء وميه بالهبل على الفاضى ومش تحطى فيها الاطباق الا اذا نضفتيها كويس من بواقى الاكل يعنى تغسليهم الاول ههههههههههههه

ممكن مساعدة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية