تعالوا شوفوا طريقة وصولي لحياة الرشاقة.....

صفحة 1 من اصل 2 1, 2  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

Rnooon
اميره جديده
اميره جديده
الاوسمه :

مُساهمةRnooon

مساء الخير كيفكم يابنات انشاء الله بخير.انا اول مرة اشترك في منتداكم الرائع وحابة اقولكم سالفتي مع الرشاقه.....انا كان وزني 115...وخواتي كانوا ينادوني الفيله وبعض استهزاء البنات اللي في الجامعه ومره رحنا لملاهي الحكير اللي بالرياض وهناك كان في حرمة توزع ورق عن نظام غذائي تسويه المهم خذيت الورقه وبعد يومين اتصلت عليها واشتريته عاد امي قالت اكيد يومين وترميه مع باقي الاشياء اللي قبل وفعلا انا كنت استخدم اشياء وماخليت حبوب تخسيس ولا اعشاب ماجربتها.. وبديت في الر جيم وبعد اسبوعين وزنت نفسي ولقيت وزني صار100كيلو والله يبنات من قوة الفرحة بكيت وحسيت انه اخيرا ربي فرجها وصار في امل... واستمريت عليه مع انه في ايام اخربط فيها ومع ذلك استمريت على نظامها والحين و ربي يشهد وزني صار65 كيلو وصرت اقدر البس اللي اشوفه في الماركات والي كنت اشوفه على خواتي......وناس كثيره قالوا والله كنتي ظالمة نفسك واخيرا بانت ملامحك...... كل وحده مازالت زي حالتي اللي قبل انصحها تجرب النظام وبالذمه الاعشاب مضمونه وآمنه مو زي هالاعشاب اللي ماغير تمغص البطن ونظامها عبارة عن (اعشاب -كريم ليل وكريم نهار - ونظام غذائي خاص بالاعشاب ) الكريم حق الليل تحطيه قبل النوم وتحسين بتعرق في المكان اللي دهنتيه وكريم النهار يستخدم عشان يشد البشره وبصراحه صدري ويدي وبطني ماكنهم كانوا سمان والحمد الله.... والاعشاب تكفي لمدة 3شهور... وهذا رقم الحرمه(ممنوع اارقام التليفونات يا قمر هما هيسالوكى اللي تعوزه ابعتيه ليها علي الخاص وطريقه ارسال الرسائل علي الخاص موجوده في قانون المنتدى علشان المشاكل من المعاكسات )[/]

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعالوا شوفوا طريقة وصولي لحياة الرشاقة..... :: تعاليق
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمة في 28.04.10 21:24 من طرف كليوباترا

اشكرك علي مشاركتك وتواجدك معنا وسعداء بانضمامك اللي هتسالك هتلاقي الرسايل الخاصه بينكم وبين بعض ابعتى الرقم لان حصل مشكله كبيره لبنت معانا علي المنتدى بسبب رقمها كان معروض وطريقه ارسال الرسايل من هنا
http://www.wasafatcleopatra.com/montada-f1/topic-t701.htm
وفاء صبحي زكي
اميره جديده
اميره جديده
الاوسمه :

مُساهمة في 27.06.10 2:28 من طرف وفاء صبحي زكي

يا ريت الله يخليك
تقولي نظام الرجيم و الاعشاب و الكريم اللي كنتي بتستعمليهم
او اوصلك ازاي
علشان اعرفهم
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمة في 27.06.10 2:55 من طرف كليوباترا

وفاء ممكن تدخلي علي معلومات من اسمها وتبعتي رساله ليها علي الميل او من عند متواجد اللي بتلمع تحت الموضوع
عاشقة تركيا
اميره جديده
اميره جديده
الاوسمه :
العمل/الترفيه : القراة والسفر

مُساهمة في 07.07.10 20:30 من طرف عاشقة تركيا

يسلموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

للمشاركة انت بحاجه الى تسجيل الدخول او التسجيل

يجب ان تعرف نفسك بتسجيل الدخول او بالاشتراك معنا للمشاركة

انضم الينا لن يستغرق منك الا ثوانى معدودة!

أنشئ حساب جديد

تسجيل الدخول

ليس لديك عضويه ؟ بضع ثوانى فقط لتسجيل حساب

تسجيل الدخول