وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

سفـــــــــر الزوج مع الاصدقاء

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
18052011
مُساهمةسفـــــــــر الزوج مع الاصدقاء

ازيكــوا يا أميرات؟؟
انا عايزه اقولكوا ان دى اول مره اساهم فيها فى المنتدى بس انا فعلا محتاجة رأيكوا فى موضوع محدش اتكلم فيه,على كل مش هطول عليكوا وهدخل فى صلب الموضوع على طول :study:

ايه رأيكوا فى سفر الزوج مع اصحابه للترفيه عن نفسه ؟؟؟

المشكله اتولدت من انى مع خطيبى فى الشغل والشغل بيطلعنا رحله كل سنه وطبعا بنطلعها كلنا مع بعض بس بصراحه انا مش متقبله اننا بعد ما نتجوز وانا اقعد فى البيت انه يسبنى عند اهلى وهو يسافر عشان يغير جو :cry:
اينعم هو وهيكون محتاج تغيير وكمان رحله ببلاش [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة] وبيقولى طب ما انا لما ارجع هسفرك بس يعنى ايه يسافر وينام بعيد عنى
طب ولو رضيت ماهو بقى ممكن يجى يقولى هسافر مع اصحابى ودا بقى مبدأ انا رفضاااااااااه

طب اعمل ايه انا دلوقتى ؟؟؟

أرجوكوا انا فعلا محتاجه رأيكوا ومشاركتكم [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
كاتب الموضوع : RanaMohamed
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

سفـــــــــر الزوج مع الاصدقاء :: تعاليق

رد: سفـــــــــر الزوج مع الاصدقاء
مُساهمة في 18.05.11 17:26 من طرف فاطمة الزهراء
واضح من كلامك انه ماينفعش ياخدك معاه لانك حتقعدى من الشغل بس هو ماينفعش ياخد حد من اهله ؟
على العموم حتى لو حيطلع لوحده من غيرك سيبيه الرجاله مابتحبش الخنقه وبعدين اهو تجديد ليكم انتم الاتنين عشان يجدد الاشواق
مُساهمة في 18.05.11 18:51 من طرف emy ghanem
انا كمان رائى من رأى بطتى خليه براحته وبعدين هو اصلا ممكن مش يقدر يبعد عنك ايامها ويحس انه مش هيقدر ينام ولا يبات بعيد عنك وممكن كمان يكون حلو انه يخليكم تشتاقوا لبعض وممكن وده احتمال كبيرررررررررررررررر اوى انه مش يهون عليه يسبك لوحدك يابنتى مش هيأمن عليكى وانتى لوحدك مش تخافى سيبها بظروفها وبعدين ايه البنات دى بتقلق كدة وبتفكر فى كل حاجة بتقدر البلاء قبل وقوعه على فكرة انا زيك جدااااااااااااااا ههههههههههههههههه
مُساهمة في 19.05.11 8:11 من طرف RanaMohamed
هههههههههههههههههههه
انا لما بفكر زيكوا كده بلاقى ان فيها ايه لما اسيبه ما يروح ويتبسط وعلى الاقل يعرف قمتى ههههههههههههه
بس دايما الناس الكبار يقولوا ان غلط ان الراجل يتعود يبات بعيد عن مراته
اماااال هما ليه بيقولولنا حتى لو اتخلنقتوا افضلى على قلبه ونامى فى سريرك ما عشان ميتعودش انه ينام بعيد عنك
ربناا يستر بقى

ومرررررررررررسى ليكوا يا اميرات على ردودكوا [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
مُساهمة في 19.05.11 8:45 من طرف roro25285
بصى ياحبلى راى الاميرات صح جدا
وبعدين بتحصل فى احسن العائلات
ماهو لو الزوج جاله عقد عمل بره مصر
ماهو هيسيبك شويه لحد مايقدر يجيبك
بتبقى صعبه صحيح بس بتعدى
وبعدين نوم ايه ياجميل
ده لما ربنا يكرمك وتتجوزى وتخلفى
هتفضلى الليل كله صاحيه مع المولود
وهو فى ساااااااااااااااااااااااااابعتاشر نومه
هههههههههههههههه