منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
فاطمة الزهراء
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 2609
الاوسمه :
15052011
الارز هنا بيختلف فى طريقة تسويته عن عندنا فى مصر هنا الارز لازم يكون معجن مش زى عندنا فى مصر لو شافوه كده يقولو عليكى ست بيت فاشله الرز لازم يكون مفلفل
بيسووه هنا ازاى لو مثلا انا عايزه اعمله بالسبانخ او بالجمبرى والكوسه او بفواكه البحر
بجيب زيت زيتون وفصين توم مبشورين اشوحهم فى الزيت وبعدين اضيف السبانخ مفرومه او اضيف الجمبرى والكوسه او اضيف فواكه البحر على حسب الى انا بعمله واشوحهم فى الزيت شويه وبعدين احط الرز وابتدى ازود ميه شويه شويه واقلب من غير ما اغطى على الرز وافضل اقلب وكل مالميه تنشف ازود الميه واقلب وافضل ازود ميه واقلب لحد مالرز يستوى بيكون فى الاخر معجن وكريمى كده ولو انا عاملاه بالسبانخ حزود شوية صلصه مع الميه وفى الاخر ازود شوية جبنه بارميجانو
وبالهنا والشفا
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

في 15.05.11 15:06فاطمة الزهراء
@كليوباترا كتب:ايوه كده لازم بق ينستغلك وتجيبلنا احلي الاكلات تسلم يلينا يا فطومه يارب تصبحي علي الف خير

وانتى من اهل الخير حبيبة قلبى
انا عيونى ليكم وان شاء الله كل ماتعلم حاجه جديده هنا حجبهلكم علطول
في 15.05.11 15:07فاطمة الزهراء
@دوما توك كتب:تسلم ايدك

تسلمى ياقمر نورتينى
تمام انا بحب الاكلات الغريبة اووووووووى عايزة اتعلم كل الاكلات الغريبة مش عايزة افضل اطبخ لما اتجوز محشى وملوخية والحاجات التقليدية دى عايزة اتعلك اكلات غريبة عشان يعرف انى مميزة ههههههههههههههههههههههههه
تسلم ايدك يا احلى بطوط بس الرز بالسبانخ ده او مرة اسمع عنه على فكرة وعن كمان الرز بالجمبرى والكوسة بيبقى حلو والسبانخ بنسلقها وبس كدة ولا ايه؟
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي