استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي

تفضلى المسحوق البودر ولا السائل ؟

1 - 50%
1 - 50%

مجموع عدد الأصوات: 2
10052011
انا محتاره جدا يا اميرات ودورت كتير فى الموضوع ده على النت بس بصراحه محتاره وقلت اخد رأيكم ونتناقش فى الموضوع ده

انا جربت المساحيق الباودر والمساحيق السايله
الباودر افضل فى انها بتشيل البقع لكن السايله افضل من حيث الرائحه
حتى لما بستخدم معطر ملابس مع المسحوق البودر عشان اعوض النقطه دى الريحه مابتثبتش فى الهدوم زى لما بستخدم المسحوق السايل
بس انا الاهم بالنسبالى ان الهدوم تنظف الريحه ممكن اعوضها باستخدام المعطر او انى احط صابون بريحه وسط الهدوم او البرفان او المعطرات الى بتوضع فى الدولاب يعنى ليها حلول كتير لكن الاهم ان الهدوم تبقى بتشف وترف كده زى مابيقولو
المشكله انى سمعت كلام كتير عن ان المساحيق البودر بتعمل حساسيه عشان بتمسك فى انسجة الملابس ومابتطلعش كويس مهما شطفتى لكن المساحيق السايله مش كده
ولما دورت على النت لقيت مواضيع كتير عن الحساسيه الى بتعملها المساحيق والمنظفات عموما حتى السايل منها
فمش عارفه اعمل ايه بصراحه انتم ايه رأيكم خاصة عشان الاطفال

عدل سابقا من قبل فاطمة الزهراء في 10.05.11 19:23 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

تعاليق

انا بستخدم الاتنين مش مع بعض طبعا تصدقى فكره ماتيجى نجرب نعمل مكس بنهم فعلا ريحه السائل احسن بس صراحتا الاتنين بينضفوا معايا كويس
طب ايه رأيك يا رورو فى موضوع الحساسيه الى بيسببها المسحوق البودر
انا مستغربه الكلام ده بس نمادام دوره الغساله شغاله صح يبقى الغسيل هيتشطف كويس وربنا يكفينا الشر وبعدين دى المساحيق دى موجوده من ايام اجدادنا سبيها على ربنا
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي