وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

ياريت يا اميرات الكل يدخل يقولى رأيه فى موضوع مساحيق الغسيل البودر والسايله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 

تفضلى المسحوق البودر ولا السائل ؟
البودر
50%
 50% [ 1 ]
السائل
50%
 50% [ 1 ]
مجموع عدد الأصوات : 2

كاتب الموضوعرسالة
10052011
مُساهمةياريت يا اميرات الكل يدخل يقولى رأيه فى موضوع مساحيق الغسيل البودر والسايله

انا محتاره جدا يا اميرات ودورت كتير فى الموضوع ده على النت بس بصراحه محتاره وقلت اخد رأيكم ونتناقش فى الموضوع ده

انا جربت المساحيق الباودر والمساحيق السايله
الباودر افضل فى انها بتشيل البقع لكن السايله افضل من حيث الرائحه
حتى لما بستخدم معطر ملابس مع المسحوق البودر عشان اعوض النقطه دى الريحه مابتثبتش فى الهدوم زى لما بستخدم المسحوق السايل
بس انا الاهم بالنسبالى ان الهدوم تنظف الريحه ممكن اعوضها باستخدام المعطر او انى احط صابون بريحه وسط الهدوم او البرفان او المعطرات الى بتوضع فى الدولاب يعنى ليها حلول كتير لكن الاهم ان الهدوم تبقى بتشف وترف كده زى مابيقولو
المشكله انى سمعت كلام كتير عن ان المساحيق البودر بتعمل حساسيه عشان بتمسك فى انسجة الملابس ومابتطلعش كويس مهما شطفتى لكن المساحيق السايله مش كده
ولما دورت على النت لقيت مواضيع كتير عن الحساسيه الى بتعملها المساحيق والمنظفات عموما حتى السايل منها
فمش عارفه اعمل ايه بصراحه انتم ايه رأيكم خاصة عشان الاطفال
كاتب الموضوع : فاطمة الزهراء

عدل سابقا من قبل فاطمة الزهراء في 10.05.11 19:23 عدل 1 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ياريت يا اميرات الكل يدخل يقولى رأيه فى موضوع مساحيق الغسيل البودر والسايله :: تعاليق

انا بستخدم الاتنين مش مع بعض طبعا تصدقى فكره ماتيجى نجرب نعمل مكس بنهم فعلا ريحه السائل احسن بس صراحتا الاتنين بينضفوا معايا كويس
طب ايه رأيك يا رورو فى موضوع الحساسيه الى بيسببها المسحوق البودر
انا مستغربه الكلام ده بس نمادام دوره الغساله شغاله صح يبقى الغسيل هيتشطف كويس وربنا يكفينا الشر وبعدين دى المساحيق دى موجوده من ايام اجدادنا سبيها على ربنا

ياريت يا اميرات الكل يدخل يقولى رأيه فى موضوع مساحيق الغسيل البودر والسايله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1