وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طبيعى ولا قيصرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

ولدتى طبيعى ولا قيصرى
طبيعى
57%
 57% [ 4 ]
قيصرى
43%
 43% [ 3 ]
مجموع عدد الأصوات : 7

كاتب الموضوعرسالة
28042011
مُساهمةطبيعى ولا قيصرى

ياامهات ياحلوين اخباركم ايه عايزه اعرف منكم مين ولد طبيعى ومين ولد قيصرى وايه ميزه وعيب كل واحده وربنا ييسرلنا الامور كلنا
انا ولادتى الاوله لمحمد ابنى كانت قيصرى وصراحتا ماحستش بحاجه خاااااااالص قبل الولاده بس بعد الولاده الامور بتبقى فى القمه وبعدين بتخف بس انا مش عارفه الولاده الجايه هتبقى ايه ربنا ييسر الخير

كاتب الموضوع : roro25285
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طبيعى ولا قيصرى :: تعاليق

رد: طبيعى ولا قيصرى
مُساهمة في 29.04.11 8:36 من طرف روان
ساعات الرحم مش بيسمح انك تولدي طبيعي
مُساهمة في 29.04.11 18:41 من طرف mishmisha2
في حاجه اسمها ابيديورال مع الولاده الطبيعي دي بتبقي زي ابره في الظهر وبتخفف الالم جدا
انا عن نفسي بفضل الطبيعي احسن بكتير من القيصري وفتح البطن وفعلا بتعمل بطن عشان مش بتعرفي تلبسي الحزام
مُساهمة في 29.04.11 18:51 من طرف فاطمة الزهراء

المفاضله صعبه مابين الاتنين لان لكل منهم ميزات وعيوب
انا الحمد لله ولدت طبيعى فى المرتين هو صحيح موت وقت الولاده تعب صعب جدا بس بعد الولاده الواحده بترجع طبيعيه علطول الحمد لله وبيبقى الموضوع مجرد ارهاق وعايزه راحه ومابيكونش فيه الم الا حاجه بسيطه خالص لو فى خياطه من تحت لكن القيصرى بتبقى تعب جدا بعد الولاده
انا والدتى كانت بتولد قيصرى وكنت بشوف بتتعب ازاى
لو عليا انى اختار حختار الطبيعى
مُساهمة في 30.04.11 13:53 من طرف roro25285
ربنا يكرمكم يااميرات على الرد والاهتمام ربنا يكتبلنا الصالح ويوفقنا لما فيه الخير اللهم امين

طبيعى ولا قيصرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2