وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طبيعى ولا قيصرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية

ولدتى طبيعى ولا قيصرى
طبيعى
57%
 57% [ 4 ]
قيصرى
43%
 43% [ 3 ]
مجموع عدد الأصوات : 7

كاتب الموضوعرسالة
28042011
مُساهمةطبيعى ولا قيصرى

ياامهات ياحلوين اخباركم ايه عايزه اعرف منكم مين ولد طبيعى ومين ولد قيصرى وايه ميزه وعيب كل واحده وربنا ييسرلنا الامور كلنا
انا ولادتى الاوله لمحمد ابنى كانت قيصرى وصراحتا ماحستش بحاجه خاااااااالص قبل الولاده بس بعد الولاده الامور بتبقى فى القمه وبعدين بتخف بس انا مش عارفه الولاده الجايه هتبقى ايه ربنا ييسر الخير

كاتب الموضوع : roro25285
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طبيعى ولا قيصرى :: تعاليق

رد: طبيعى ولا قيصرى
مُساهمة في 29.04.11 0:27 من طرف كليوباترا
يارب يقومك بالف سلامه اي كان طبيعي ولا قيصري بس بيبقي المره التانيه اقرب للقيصري انا ولدت المرتين قيصري الحمد لله وربنا يخليهم ليه يارب ويخليلك ابنك ويوصل مولودك بنت او ولد علي الف خير يارب
مُساهمة في 29.04.11 1:13 من طرف roro25285
شكرا ليكى ياكليوبترا وربنا يخليهملك انا هجيب بنوته ان شاء الله انا فى اول السابع دعواتك وانا برضوا مياله للقيصرى بس بجد قوليلى هو القيصرى التانى بيبقى اصعب من الاول ولا ايه وبيبقى الفتح على نفس الفتح الاول ولا ايه شكرا ياجميل
مُساهمة في 29.04.11 4:02 من طرف روان
بصي واحده كتبالك الرد دا علي الفيس
انا جربت الاتنين طبعا الطبيعى وبالنسبه يا جماعه لالم الطلق فهناك الحقنه التى تسمى الولاده بدون الم وهى امان جدا انا ولدت بيها ابنى طبيعى من ١٠ سنين وولدت قيصرى بيها من سنتين واخواتى ولدوا بيها طبيعى وقيصرى ..بجد الولاده الطبيعى بعدها بساعتين بتكونى طبيعيه وتمارسى حياتك عادى جدامن عيوب القيصرى انها بتعمل بطن لانك مش بتعرفى تلبسى حزام البطن عشان الجرح او تعملى تمارين .غير بعد فتره اما الطبيعى بلبس حزام ابطن بعد الولاده بساعه ولحد الاربعين لإده بيخلى الرحم يرجع مكانه بسرعه ومش بيبقه فى بطن خالص بعد الولاده
مُساهمة في 29.04.11 5:02 من طرف دوما توك
انا فى التامن
بس الكتور قال ليا انها قيصرى ادعولى

طبيعى ولا قيصرى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية