منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 23 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 23 زائر :: 2 عناكب الفهرسة في محركات البحث

لا أحد

شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي

ولدتى طبيعى ولا قيصرى

4 - 57%
3 - 43%

مجموع عدد الأصوات: 7
roro25285
مشرفه عامه
مشرفه عامه
رقم عضويتك : 565
الاوسمه :
العمل/الترفيه : dentist
28042011

ياامهات ياحلوين اخباركم ايه عايزه اعرف منكم مين ولد طبيعى ومين ولد قيصرى وايه ميزه وعيب كل واحده وربنا ييسرلنا الامور كلنا
انا ولادتى الاوله لمحمد ابنى كانت قيصرى وصراحتا ماحستش بحاجه خاااااااالص قبل الولاده بس بعد الولاده الامور بتبقى فى القمه وبعدين بتخف بس انا مش عارفه الولاده الجايه هتبقى ايه ربنا ييسر الخير

مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
في 29.04.11 0:27كليوباترا
يارب يقومك بالف سلامه اي كان طبيعي ولا قيصري بس بيبقي المره التانيه اقرب للقيصري انا ولدت المرتين قيصري الحمد لله وربنا يخليهم ليه يارب ويخليلك ابنك ويوصل مولودك بنت او ولد علي الف خير يارب
في 29.04.11 1:13roro25285
شكرا ليكى ياكليوبترا وربنا يخليهملك انا هجيب بنوته ان شاء الله انا فى اول السابع دعواتك وانا برضوا مياله للقيصرى بس بجد قوليلى هو القيصرى التانى بيبقى اصعب من الاول ولا ايه وبيبقى الفتح على نفس الفتح الاول ولا ايه شكرا ياجميل
في 29.04.11 4:02روان
بصي واحده كتبالك الرد دا علي الفيس
انا جربت الاتنين طبعا الطبيعى وبالنسبه يا جماعه لالم الطلق فهناك الحقنه التى تسمى الولاده بدون الم وهى امان جدا انا ولدت بيها ابنى طبيعى من ١٠ سنين وولدت قيصرى بيها من سنتين واخواتى ولدوا بيها طبيعى وقيصرى ..بجد الولاده الطبيعى بعدها بساعتين بتكونى طبيعيه وتمارسى حياتك عادى جدامن عيوب القيصرى انها بتعمل بطن لانك مش بتعرفى تلبسى حزام البطن عشان الجرح او تعملى تمارين .غير بعد فتره اما الطبيعى بلبس حزام ابطن بعد الولاده بساعه ولحد الاربعين لإده بيخلى الرحم يرجع مكانه بسرعه ومش بيبقه فى بطن خالص بعد الولاده
في 29.04.11 5:02دوما توك
انا فى التامن
بس الكتور قال ليا انها قيصرى ادعولى
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي