وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

وشى ولععععععععععععع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21042011
مُساهمةوشى ولععععععععععععع

pale pale pale silent silent
مش تندهشوا من العنوان والله بجد ولع شطة مش هقدر اقولكم كنتم تعالوا شوفوا بنفسكم ههههههههه
المهم انا خلط خميرا مع ماء ورد مركز مش خففته ويادوب فردت الماسك على وشى وحوالين عينيا ولقيت نار فى وشى كأن شطة هههههههههه كنت بلف حوالين نفسى واقول جايز هيهدى ممكن فى الاول كدة وكمان استخسرت الخميرة والماء ورد اغسلهم بسرعة كدة ههههههههههههههههههه طبعا بهزر المهم شطفت وشى بسرعة بس لقيت وشى بقع احمر
هو تقريبا المفروض انى كنت اخفف الماء ورد بس انا بقى عملت زى روان وحطيته مركز على الخميرة قلت جايز بشرتى تتحمله بس يظهر ان فيه بسرة حساسة وبشرة عادية وانا شكلى طلعت منها المهم انا بحذركم بلاش ماء ورد مركز احسن واضمن ابقوا خففوه احسن
ولا يكون من الخميرة مش عارفة بس بتهيقلى من الماء ورد
وربنا معاكم لو محدش سمع الكلام

كاتب الموضوع : emy ghanem
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

وشى ولععععععععععععع :: تعاليق

رد: وشى ولععععععععععععع
مُساهمة في 21.04.11 18:15 من طرف فاطمة الزهراء
انا لو منهم يا ايمى طبعا ماكنتش حبطل ضحك
اصلك بصراحه فكرتينى بنفسى اصلى عملتى كده فى نفسى مره بس مش بمية الورد والخميره لا بالليمون
كنت فى المدينة الجامعيه فى السادات وانا بشرتى جافه جدا والجو هناك نشفها اكتر ونسيت اجيب كريم مرطب وماكانش فى محلات خالص جنب المدينه صحيت الصبح عشان اروح الكليه ووشى ناشف جدا زمايلى شارو عليا بالليمون وجربته وربنا مايوريكى يابنتى اكيد انتى عارفه انا حسيت بايه
مُساهمة في 21.04.11 18:21 من طرف amiloay2010
معلشى ياقمر ابقى خدى بالك يابنات مش اى وصفه تليق معانا لازم نجرب على ظهر ايدينا الاول ونشوف هيحصل ايه وبعدين نحطه على وشنا
مُساهمة في 21.04.11 18:24 من طرف emy ghanem
اه عارفة ههههههههههههههه
انا كنت برقص امبارح فيه بس عارفة انا اليمون حلو مش بيعمل حاجة لكن الماء ورد اللى بهدلنى على العموم خير اهم حاجة الاميرات ياخدوا بالهم
مُساهمة في 21.04.11 18:25 من طرف emy ghanem
تسلميلى ياسكر اه والله تصدقى فكرة اننا نجرب اى ماسك على ضهر ايدينا الاول
مُساهمة في 22.04.11 2:07 من طرف كليوباترا
سلامتك يا قمر بجد يا بنات اكيد مياه ورد من الصيدليه معايا بتعمل كده لكن اللي من العطار احسن كتير وبتهدي البشره بالعكس معرفش ايه الفرق بس فعلا اللي من الصيدليه غير بتاعت العطار خالص والاهم امل كلامها صح جربوا علي ظهر ايديكو الاول احسن بس المسك ده تحفه معايا فعلا منا قلتلكم يا بنات مش كل بشره زي التانيه جه الخميره ديه بتهجي جدا ومياه الورد اتاكدي يا ايمى من نوعها وكمان ممكن يكون عندك حساسيه لمياه الورد نفسها فالاحسن تجربوا صح ده الافضل ب سانتى شكلك يا ايمة بشرتك حساسه خدي بااااااااااااااااالك ابعجي عن الليمون كمان اوعي تجطيه وبرافو عليكي انك بلغتى البنات علشان لازم يجربوا الاول في ايديهم صح جدا

وشى ولععععععععععععع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية