وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

وشى ولععععععععععععع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4
كاتب الموضوعرسالة
21042011
مُساهمةوشى ولععععععععععععع

pale pale pale silent silent
مش تندهشوا من العنوان والله بجد ولع شطة مش هقدر اقولكم كنتم تعالوا شوفوا بنفسكم ههههههههه
المهم انا خلط خميرا مع ماء ورد مركز مش خففته ويادوب فردت الماسك على وشى وحوالين عينيا ولقيت نار فى وشى كأن شطة هههههههههه كنت بلف حوالين نفسى واقول جايز هيهدى ممكن فى الاول كدة وكمان استخسرت الخميرة والماء ورد اغسلهم بسرعة كدة ههههههههههههههههههه طبعا بهزر المهم شطفت وشى بسرعة بس لقيت وشى بقع احمر
هو تقريبا المفروض انى كنت اخفف الماء ورد بس انا بقى عملت زى روان وحطيته مركز على الخميرة قلت جايز بشرتى تتحمله بس يظهر ان فيه بسرة حساسة وبشرة عادية وانا شكلى طلعت منها المهم انا بحذركم بلاش ماء ورد مركز احسن واضمن ابقوا خففوه احسن
ولا يكون من الخميرة مش عارفة بس بتهيقلى من الماء ورد
وربنا معاكم لو محدش سمع الكلام

كاتب الموضوع : emy ghanem
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

وشى ولععععععععععععع :: تعاليق

رد: وشى ولععععععععععععع
مُساهمة في 26.04.11 13:09 من طرف emy ghanem
اه بس الماسك بتاع الخميرة بالماء الورد ده بجد جاااااااااااامد يابنات لازم كله يعمله على فكرة سهل وبسيط اوى وكمان مش بياخد وقت خالص وبيغذى البشرة وبيبيضها وبينورها اوووووووى
مُساهمة في 26.04.11 19:40 من طرف روان
تاني مفيش فايده برده
عارفه لو عملتيه تاني
همدك علي رجلك
:tongue:
انتي ناويه تطفشي العريس بقا ههههههههههه
مُساهمة في 27.04.11 14:54 من طرف emy ghanem
ههههههههههههههههههههههههه شوفتى هههههه بس عارفة والله ياروروو انا عملته تانى بس نقطة صغيورة اوى ماء ورد ونقطة ميه وعملت وفردته على وشى اليوم اللى كان جايلى فيه لقيته بيقولى انتى حاطة بودرة هو واخواتى مع انى مش بحط بودرة اصلا من اللحظة دى حسيت ان ماسك الخميرة مش هقدر ابعد عنه تانى هههههههههههههههههههالجملة دى تحسيها من فيلم امينة رزق بس والله بجد حلو خالص ابقوا جربوه
مُساهمة في 27.04.11 15:42 من طرف روان
اجربه وعلي مسؤليتك
بس همدك يعني همدك لانك عملتي الماسك تاني هههههههههههههه
مُساهمة في 27.04.11 16:25 من طرف emy ghanem
هههههههههههههههههههههههههه خلاص لو طلع حلو يبقى سماح

وشى ولععععععععععععع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 4 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4