وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
منتدي وصفات كليوباترا

أهلا وسهلا بك إلى وصفات كليوباترا .
أهلا وسهلا بك ضيفنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، وفي حال رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

وشى ولععععععععععععع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21042011
مُساهمةوشى ولععععععععععععع

pale pale pale silent silent
مش تندهشوا من العنوان والله بجد ولع شطة مش هقدر اقولكم كنتم تعالوا شوفوا بنفسكم ههههههههه
المهم انا خلط خميرا مع ماء ورد مركز مش خففته ويادوب فردت الماسك على وشى وحوالين عينيا ولقيت نار فى وشى كأن شطة هههههههههه كنت بلف حوالين نفسى واقول جايز هيهدى ممكن فى الاول كدة وكمان استخسرت الخميرة والماء ورد اغسلهم بسرعة كدة ههههههههههههههههههه طبعا بهزر المهم شطفت وشى بسرعة بس لقيت وشى بقع احمر
هو تقريبا المفروض انى كنت اخفف الماء ورد بس انا بقى عملت زى روان وحطيته مركز على الخميرة قلت جايز بشرتى تتحمله بس يظهر ان فيه بسرة حساسة وبشرة عادية وانا شكلى طلعت منها المهم انا بحذركم بلاش ماء ورد مركز احسن واضمن ابقوا خففوه احسن
ولا يكون من الخميرة مش عارفة بس بتهيقلى من الماء ورد
وربنا معاكم لو محدش سمع الكلام

كاتب الموضوع : emy ghanem
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

وشى ولععععععععععععع :: تعاليق

رد: وشى ولععععععععععععع
مُساهمة في 22.04.11 16:50 من طرف CENDRELA
يا عينى يا حبيبتى معلش الف سلامه عليكى ابقى خلى بالك

وحطى تلج
مُساهمة في 24.04.11 13:23 من طرف emy ghanem
تسلمولى حبايبى بس على فكرة يا كوكيه الماء ورد من العطار مش من الصيدلية بس تقريبا وشى مش استحمله مركز بس هو لونه عاطى على برتقالى فااااااااااتح مش عارفة ليه
مُساهمة في 24.04.11 20:15 من طرف malakmohamed
الف سلامه عليكى بس من عند العطار احسن انا دايما بجبها من عند العطار وكويسه
مُساهمة في 24.04.11 20:19 من طرف روان
بصي يا حبيبتي موضوع ماء الورد دا اتكلمنما في كتير
الانواع النضيفه مش بتحتاج نخففها
اما الانواع اللي تشتري من عند العطار عايزه تتخفف مركزه جداجدا
ومادام بشرتك حساسه حتي انتي كنتي بتقولي من موضوع الفتله يوم الخطوبه
يبقي مستخدميش اي ماسك الا لما يكون للبشره الحساسه
مُساهمة في 24.04.11 22:20 من طرف كليوباترا
@emy ghanem كتب:
تسلمولى حبايبى بس على فكرة يا كوكيه الماء ورد من العطار مش من الصيدلية بس تقريبا وشى مش استحمله مركز بس هو لونه عاطى على برتقالى فااااااااااتح مش عارفة ليه
اه يا ايميى يبقي عندك حساسيه فعلاااااااااااا والي بجيبه من العطار انا لونه ابيض شفاف عاجي زي الميه يطهر كل زاحد غير التانى بردوا لو جبتى خفييه زيما رزان بتقول كده بمياه احسن وجربي في ايديكى الاول

وشى ولععععععععععععع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 3 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية