منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

عندى مشكلة وخايفة اوى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
18042011
مُساهمةعندى مشكلة وخايفة اوى

ازيكم حبايب هارتىىىىىىىىىىىىىىىىى
معلشى انا خايفة اوى لقيت شعراية بيضة فى شعرى ومرة برضه لقيت واحدة على هدومى انا خايفة انه شعرى يبيض بدرى اصل انا بابا شعره ابيض من وهو صغير وراثة يعنى وخايفة اكون طلعت ليه بليز لو حد يعرف اى حاجة عن الموضوع ده يقول انا عايزة حل يمنع ان الشعر الابيض يظهر والمشكلة دى عند ابن خالى برضه شعره ظهر فيه شعر ابيض كتيير وراثة زى مامته بس الحمد لله انا شعراية واحدة ويارب مش يظهر ليا تانى
معلشى حبايبى هتعبكم معايا بس انا فعلا قلقانة من الموضوع ده
كاتب الموضوع : emy ghanem
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

عندى مشكلة وخايفة اوى :: تعاليق

رد: عندى مشكلة وخايفة اوى
مُساهمة في 18.04.11 20:00 من طرف فاطمة الزهراء
ساعات بيكون السبب فى ظهور الشعر الابيض مش بس الوراثه كمان القلق والضغط العصبى بيأتر جدا
ماتقلقيش انا عندى بيظهرو بس شعرات بسيطه مش حتلاقلى نفسك فجأه شعرك كله ابيض ان شاء الله
مُساهمة في 18.04.11 21:23 من طرف كليوباترا
حصلت معايا يا ايمى ايام الثوره اللي فيها البلطجيه ديه بجد اتخضيت جامد اوى وكانوا لما بيصفروا بتبهدل كنت مرعوبه لما فوقت من الخضه بعد الدنيا ما هديت شويه لقيت شعره بيضه ديه من الخضه ههههههههههههههه وممكن طبعا اللي عندك وراثه متقلقيش مش شرط هدورلك علي حاجات بتقلل الشيب المبكر ده بس متقلقيش انا طلعت واحده كده وخلاص
مُساهمة في 19.04.11 12:27 من طرف emy ghanem
تسلميلى يابطتى انتى وكوكى هى فعلا ممكن تكون من الخضة والقلق بس انا برضه خايفة تبقى وراثة لبابا انا دورت فى المنتدى مش عارفة مش لاقية ليه انا هستنى اللى هتجبيه ليا يا كوكيه
ويسلملى اهتمامكم وردودكم عليا حبايبى

عندى مشكلة وخايفة اوى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 1