وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

صور فرحي يا بنات عقبالكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
06042011
مُساهمةصور فرحي يا بنات عقبالكم

اي استفسارات يا عرايس انا موجودة وهرد علي جميع استفساراتكم الخاصة بالفستان والميك اب وخلافه ويارب الفكرة تعجبكم انا بصراحة قلت لازم حاجة عملية بدل صور الموديلز والكلام دة

انتم بس ادخلوا علي اللينكين دول وشفوهم لاني معرفتش انزلهم علي المنتدي

كاتب الموضوع : monaalunaa
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

صور فرحي يا بنات عقبالكم :: تعاليق

رد: صور فرحي يا بنات عقبالكم
مُساهمة في 07.04.11 12:48 من طرف monaalunaa
ان شاء الله بنوتة هتيجي لسة اخر اغسطس ان شاء الله يارب تيجي بالسلامة واقوم بالسلامة
مُساهمة في 07.04.11 12:51 من طرف كليوباترا
ام يوسف عارفه طبعا ان المنتدي الصور كلها لينا للبنات بس وفعلا منى سالتني في الاول وعرفت لانها مكنتش تعرف ان الصور للعضوات بس وان الزوار مش بيشوفوها انتم عارفين ان انا مش بحب اخد ذنوب والقسم بتاع العروسه كله مغلق تماما للصور علشان مش منى بس لا اي صوره لاي فستان مدش يشوفها واخد انا الذنب ان شاء الله خير وربنا يقومك بالف سلامه يا منى يارب وكمان محدش بيعمل ابدا كوبي من المنتدى الا العضوات لكن الزوار ممنوع النسخ بردوا ديه معلومه مهمه واصلا باذن الله مفيش بينا اي ولد انا براجع علي العضويات بنفسي ومش بقبل ولاد وتفعيل العضويه من عندي انا العضو مش بيعرف يفعل نفسه انا قلت علشان اطمنكم
مُساهمة في 07.04.11 12:54 من طرف monaalunaa
ربنا يخليكي لينا يا كوكا يارب والله مش عارفة من غيرك كنا عملنا ايه ؟
مُساهمة في 07.04.11 12:58 من طرف كليوباترا
يا حبيبتى ده وجبي وعلشان الذنب عليه وعليكم واحنا مش ناقصييين هههههههههه ذنوب بصي علشان تتاكدي وتبقي متطمنه اعملى خروج من المنتدى وادخلى على الموضوع كزائره متعمليش تسجيل دخول وشوفى هتلاقي بيقولك لازم تسجلي علشان تشوفى الصوره
مُساهمة في 07.04.11 13:07 من طرف monaalunaa
انا عارفة يا كوكا ودة من اسباب اشتراكي في المنتدي انت المواضيع والصور مكنتش بتبان انا واثقة فيكي جداااااااااااااااااااا

صور فرحي يا بنات عقبالكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 12 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية