منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي
monaalunaa
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :
06042011
اي استفسارات يا عرايس انا موجودة وهرد علي جميع استفساراتكم الخاصة بالفستان والميك اب وخلافه ويارب الفكرة تعجبكم انا بصراحة قلت لازم حاجة عملية بدل صور الموديلز والكلام دة

انتم بس ادخلوا علي اللينكين دول وشفوهم لاني معرفتش انزلهم علي المنتدي

مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
ان شاء الله بنوتة هتيجي لسة اخر اغسطس ان شاء الله يارب تيجي بالسلامة واقوم بالسلامة
في 07.04.11 12:51كليوباترا
ام يوسف عارفه طبعا ان المنتدي الصور كلها لينا للبنات بس وفعلا منى سالتني في الاول وعرفت لانها مكنتش تعرف ان الصور للعضوات بس وان الزوار مش بيشوفوها انتم عارفين ان انا مش بحب اخد ذنوب والقسم بتاع العروسه كله مغلق تماما للصور علشان مش منى بس لا اي صوره لاي فستان مدش يشوفها واخد انا الذنب ان شاء الله خير وربنا يقومك بالف سلامه يا منى يارب وكمان محدش بيعمل ابدا كوبي من المنتدى الا العضوات لكن الزوار ممنوع النسخ بردوا ديه معلومه مهمه واصلا باذن الله مفيش بينا اي ولد انا براجع علي العضويات بنفسي ومش بقبل ولاد وتفعيل العضويه من عندي انا العضو مش بيعرف يفعل نفسه انا قلت علشان اطمنكم
ربنا يخليكي لينا يا كوكا يارب والله مش عارفة من غيرك كنا عملنا ايه ؟
في 07.04.11 12:58كليوباترا
يا حبيبتى ده وجبي وعلشان الذنب عليه وعليكم واحنا مش ناقصييين هههههههههه ذنوب بصي علشان تتاكدي وتبقي متطمنه اعملى خروج من المنتدى وادخلى على الموضوع كزائره متعمليش تسجيل دخول وشوفى هتلاقي بيقولك لازم تسجلي علشان تشوفى الصوره
انا عارفة يا كوكا ودة من اسباب اشتراكي في المنتدي انت المواضيع والصور مكنتش بتبان انا واثقة فيكي جداااااااااااااااااااا
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي