المواضيع الأخيرة

صور فرحي يا بنات عقبالكم

صفحة 12 من اصل 15 الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

monaalunaa
اميره فضيه
اميره  فضيه
رقم عضويتك : 18255
الاوسمه :

مُساهمةmonaalunaa

اي استفسارات يا عرايس انا موجودة وهرد علي جميع استفساراتكم الخاصة بالفستان والميك اب وخلافه ويارب الفكرة تعجبكم انا بصراحة قلت لازم حاجة عملية بدل صور الموديلز والكلام دة

انتم بس ادخلوا علي اللينكين دول وشفوهم لاني معرفتش انزلهم علي المنتدي

صفحة 12 من اصل 15 الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة

مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

صور فرحي يا بنات عقبالكم :: تعاليق

monaalunaa
اميره فضيه
اميره  فضيه
الاوسمه :

مُساهمة في 07.04.11 12:48 من طرف monaalunaa

ان شاء الله بنوتة هتيجي لسة اخر اغسطس ان شاء الله يارب تيجي بالسلامة واقوم بالسلامة
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمة في 07.04.11 12:51 من طرف كليوباترا

ام يوسف عارفه طبعا ان المنتدي الصور كلها لينا للبنات بس وفعلا منى سالتني في الاول وعرفت لانها مكنتش تعرف ان الصور للعضوات بس وان الزوار مش بيشوفوها انتم عارفين ان انا مش بحب اخد ذنوب والقسم بتاع العروسه كله مغلق تماما للصور علشان مش منى بس لا اي صوره لاي فستان مدش يشوفها واخد انا الذنب ان شاء الله خير وربنا يقومك بالف سلامه يا منى يارب وكمان محدش بيعمل ابدا كوبي من المنتدى الا العضوات لكن الزوار ممنوع النسخ بردوا ديه معلومه مهمه واصلا باذن الله مفيش بينا اي ولد انا براجع علي العضويات بنفسي ومش بقبل ولاد وتفعيل العضويه من عندي انا العضو مش بيعرف يفعل نفسه انا قلت علشان اطمنكم
monaalunaa
اميره فضيه
اميره  فضيه
الاوسمه :

مُساهمة في 07.04.11 12:54 من طرف monaalunaa

ربنا يخليكي لينا يا كوكا يارب والله مش عارفة من غيرك كنا عملنا ايه ؟
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان

مُساهمة في 07.04.11 12:58 من طرف كليوباترا

يا حبيبتى ده وجبي وعلشان الذنب عليه وعليكم واحنا مش ناقصييين هههههههههه ذنوب بصي علشان تتاكدي وتبقي متطمنه اعملى خروج من المنتدى وادخلى على الموضوع كزائره متعمليش تسجيل دخول وشوفى هتلاقي بيقولك لازم تسجلي علشان تشوفى الصوره
monaalunaa
اميره فضيه
اميره  فضيه
الاوسمه :

مُساهمة في 07.04.11 13:07 من طرف monaalunaa

انا عارفة يا كوكا ودة من اسباب اشتراكي في المنتدي انت المواضيع والصور مكنتش بتبان انا واثقة فيكي جداااااااااااااااااااا

للمشاركة انت بحاجه الى تسجيل الدخول او التسجيل

يجب ان تعرف نفسك بتسجيل الدخول او بالاشتراك معنا للمشاركة

انضم الينا لن يستغرق منك الا ثوانى معدودة!

أنشئ حساب جديد

تسجيل الدخول

ليس لديك عضويه ؟ بضع ثوانى فقط لتسجيل حساب

تسجيل الدخول