وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

صور فرحي يا بنات عقبالكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
06042011
مُساهمةصور فرحي يا بنات عقبالكم

اي استفسارات يا عرايس انا موجودة وهرد علي جميع استفساراتكم الخاصة بالفستان والميك اب وخلافه ويارب الفكرة تعجبكم انا بصراحة قلت لازم حاجة عملية بدل صور الموديلز والكلام دة

انتم بس ادخلوا علي اللينكين دول وشفوهم لاني معرفتش انزلهم علي المنتدي

كاتب الموضوع : monaalunaa
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

صور فرحي يا بنات عقبالكم :: تعاليق

رد: صور فرحي يا بنات عقبالكم
مُساهمة في 06.04.11 23:53 من طرف فتاة الاحزان
واااااااو دى كلمة قمر14قليلة عليكى اووووووى انا مش لاقيه كلام يعبر عن جمالك فعلا روعة وجمالك لايوصف ربنا يسعدك وتبقى احلى واسعد زوجة فى الدنيا
مُساهمة في 06.04.11 23:58 من طرف فتاة الاحزان
نسيت اسئلك لوممكن تحكيلنا عن تجهيزاتك قبل الفرح يعنى الماسكات اللى عملتيها والازالة وكدا عشان ناخد خبرة ومنتوهش
مُساهمة في 06.04.11 23:59 من طرف monaalunaa
بصي بئة يا ريري انا اتعرفت علي جوزي عن طريق قرايبنا من بعيد قلولي عليه وهو شغال في الكويت المهم اتكلمنا علي النت لغاية ما ارتحنا لبعض وشاف صوري وشفت صوره ونزل اجازة اسبوع خطبني وسافر وبعدها بكام شهر نزل واتجوزنا بس يا ستي بس الي عاوزة اقولهولك اننا حبينا بعض جدااااااااااااااا وحسينا اننا نعرف بعض من زمانننن لان شخصيتنا قريبة من بعض سبحان الله هو دة النصيب
وبالنسبة بئة ليوم الفرح انا محستش بيه كنت في وادي تاني وتايهة وخايفة مدرتش بنفسي غير في اوضتي في الاوتيل كان عريسي هو الي بيحركني طول الفرح بجد يوم مريب قوييي مش عارفة ليه ؟
انا اتجوزت في شهر سبعة الي فات دي صور قديمة يعني بقالي بتاع سبع شهور متجوزة وحامل الحمد لله عقبالك يا ريري يارب
مُساهمة في 07.04.11 0:06 من طرف monaalunaa
ميرسي يا ماريانا عقبالك يا قمر يارب
انا يا ستي بصراحة معملتش ماسكات في البيت خالص انا بس روحت للكوافير بتاعي قبلها بيوم وعملت تشقير معمليش فتلة وبعدها ماسك وعملت كمان الباديكير ويوم الفرح عملي ماسك تاني وعملت المانكير وعملي شعري سشوار ولفه ومشيت والكوافير جالي الاوتيل عاملي التسريحة والميك اب اه نسيت اقولك اني صبغت عنده قبلها بأسبوع
اما بئة لازالة الشعر انا جبت واحدة عملتلي السويت وحمام مغربي قبل فرحي بيومين بصراحة الست كانت اديها خفيفة قويييي خصوصا في المنطقة الحساسة بس عيبها انها كانت ست كبيرة وطبعا نظرها ضعيف وطبعا كان في حاجات بسيطة شبه مش باينة وانا مكنتش مركزة معاها لاني كنت في وادي تاني خالص بسبب الالام بس الحمد لله عدت
مُساهمة في 07.04.11 0:09 من طرف فتاة الاحزان
بس بصراحه انتى امورة اوى مشوفتش فى جمالك قبل كدا ربنا يهنيكى ويسعدك

صور فرحي يا بنات عقبالكم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 5 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  الصفحة التالية