منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

ازاله القشره بشكل نهائى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
04042011
مُساهمةازاله القشره بشكل نهائى

انا بجد عايزه حل نهائى للقشره عشان زهقت منها بجدو ايه الشامبوهات و الكريمات الكويسه اللى استعملها ليها انا مش بستعمل زيت فى شعرى و لو فى وصفات مجربه للقشره لان شعرى بقى ع طول ناشف مهما عملت فيه بسبب القشره بجد انا حد يقولى اتخلص منها ازاى و شكرا جداااااااا

كاتب الموضوع : marwa mustafa
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

ازاله القشره بشكل نهائى :: تعاليق

رد: ازاله القشره بشكل نهائى
مُساهمة في 04.04.11 17:52 من طرف كليوباترا
شامبو كلير بجد روعه ومش بينشف وبيشيل القشره جربيه حلو اوى نورتينل يا مروه ان شاء الله يساعدك اراءنا باذن الله
مُساهمة في 04.04.11 19:47 من طرف marwa mustafa
اوك يا جميل هو منور باللى فيه انا هجربه ان شاء الله و ميرسى يا قمر
شكرا
مُساهمة في 04.04.11 19:55 من طرف فاطمة الزهراء
بخصوص شامبو كلير فى اميل وصلنى ان فيه ماده ضاره وانه ممنوع فى دبى انا اعرف فعلا انهم هناك بيدققو جامد على الحاجات دى وفى معامل ومختبرات خاصه وان فى حاجات كتير بيمنعوها بس مش عارفه مدى صحة الاميل
انا عن نفسى بستخدم هيد اند شولدرز
مُساهمة في 04.04.11 20:01 من طرف marwa mustafa
انا الايميل ده كان اتبعتلى بس من 3 سنين و معرفش صحته كانت ايه بصراحه بس انا عموما اى شامبو غير بانتين بينشف شعرى مش عارفه ليه و هيداندشولدرز اللى مصر مضروب و سمعت بردو ان شامبوهات القشره لما ببطلها القشره بترجع اكتر من الاول مش عارفه الصح فين بصراحه

ازاله القشره بشكل نهائى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 3انتقل الى الصفحة : 1, 2, 3  الصفحة التالية