وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

إزاي أنظم فرحي بنفسي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
21032011
مُساهمةإزاي أنظم فرحي بنفسي

مبدأيا .. دي أول مشاركة ليا في المنتدى الوهمي ده
و قد ايه انا مكسوووفة إني هبدأها بطلب كده بس معلش أنا لاحظت ان الروح هنا جميلة و مبتعقدش المواضيع

الحكاية و ما فيها إني بعد اللف و الدوران على القاعات و الويدنج بلانرز و الفنادق والذي منه .. قررت مش اعمل فرح اصلا من كتر ما ان الغالي عيني عليه (بس غالي) و الرخيص مش عاجبني ..
وبعد تفكيييييييييييييييييير مطول .. استصعبت برضه ماعملش فرح ده حتى فرحة العمر و الويدنج بلانرز غاليين و انا متأكده ان اكتر من نص التكاليف هي تعبهم

فقررت اننا اللي اعمل فرحي من الألف للياء واهه الفلوس الفرق إحنا أولى بيها بس فيه كام حاجة واقفة في الزور كده:

1. ايه رايكم مبدأيا في الموضوع ده؟!
2. لو واحده عجبتها الفكرة و قالت تعمل زيي أنا ماعنديش مانع نتبادل الخبرات أصل الموضوع برضه مش سهل و مرمطة
3. انا عايزة كام مساعده مثلا: الكراسي الشيك ام كسوة حلوة دي و نضيفة اقدر اجيبها منين؟! لو حد يعرف يقوللي

وأخيرا : مبروك عليأ أول مشاركة Smile
و تحياتي ...........
كاتب الموضوع : suzanna
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

إزاي أنظم فرحي بنفسي :: تعاليق

رد: إزاي أنظم فرحي بنفسي
مُساهمة في 21.03.11 15:33 من طرف كليوباترا
انا معاكي جدا بجد الافراح بقت غاليه جدا ومهما عملتى ناس كتير مش بيعجبها انا بايدك وهجيبلك افكار عايزه تعملي كوشه في البيت وكده صح اولا هتلاقي الكراسي عند الفراشه لفي علي كذا واحد وممكن تزوقى بشجر وانوار حوالين الكوشه وهدورلك علي افكار احنا مبسوطين اوى بجد انك معانا وان شاء الله نشاركك فرحتك يا قمر ونساعدك وبنات كتير بتفكر كده دلوقتى وانا معاهم لاننا محتاجين الفلوس بقينا في حاجات اهم وممكن نفرح بردوا الفرح بيبقي 3 ساعات بالكتير وبياخد اقل حاجه 20000 الف وده اللي نص نص عندك الف حق واللهي
مُساهمة في 21.03.11 16:14 من طرف CENDRELA
انا بردو بفكر معملش فرح
مهما عملتى محدش قبيخرج راضى
وحفله ف كتب الكتاب بس

وهنسافر نتفسح بالفلوس دى
بس لسا مجرد فكره
مُساهمة في 21.03.11 17:04 من طرف suzanna
بجد مبسووووطة بردك يا كليو قوي..

كويس هابدأ ألف كده على بتوع الفراشة ويارب ألاقي اللي يعجبني يارب..
وتسلملس أفكارك الكميلة دي..

سندريللا..
أنا كمان كنت قررت كده بس بيني وبينك الفسح ممكن نتفسح بعدين وكذا مرة كمان لكن الفرح هي مرة وحبيت أعيشها..
يسلملي ردك يارب ..شكرا

تحياتي..
I love you
مُساهمة في 21.03.11 19:20 من طرف عبير*الزهور
يعنى انتى هتعملى فرحك فى البيت
والله كويس وحتى بتكون فرحه حلوة لما تكونى خارجه من بيتكم بفستان الفرح على بيت الزوجيه
ربنا يوفئك يا قمر ويتمملك على خير

إزاي أنظم فرحي بنفسي

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية