منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  

أهلا وسهلا بك زائرنا الكريم، إذا كانت هذه زيارتك الأولى للمنتدى، فيرجى التكرم بزيارة صفحة التعليمـــات، بالضغط هنا.كما يشرفنا أن تقوم بالتسجيل بالضغط هنا إذا رغبت بالمشاركة في المنتدى، أما إذا رغبت بقراءة المواضيع والإطلاع فتفضل بزيارة القسم الذي ترغب أدناه.

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

شاطر | 

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
15032011
مُساهمةيا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

اولا انا شوفت فى المنتدى عن طريقة الشامبو والجيلى وانا كنت مش متخيلها فى الاول وقلت اجربها وجربتها وبستخدمها بقالى اسبوع واللهى يا بنات مكنتش متخيله النتيجه ديه بجد انا شعرى كان بيتساقط بطريقه فظيعه جداا وجربت معاه كل حاجه منفعتش دلوقتى اول ما بستعمل الجيلى مع الشامبو بيدى لمعه حلوه اوى للشعر وريحه تحفه ومفيش تساقط بجد تحفه
وكمان يا بنات لما بستعمله مش بحط كريم ولا زيت ولا اى حاجه ع شعرى بحس انه مش محتاج خالص اول مره استعملته وحطيت على شعرى كريم عادى زى ما انا متعوده لقيت انا شعرى بقى دهنى اوى فغسلته ومبقتش احط اى حاجه خالص وده احسن كتير لان الكريم او الزيت الى بندهن بيه شعرنا بيقفل مسام الشعر فالتساقط بيجى من كده الكلام د سمعته من دكتور بجد النتيجه تحفه
الطريقه للى مش عارفها
بنجيب الجيلى اى نكهه زى ماتحبو ونفضى كيس الجيلى وهو بودر عادى فى الشامبو اى نوع بتستخدميه وترجيه كويس وتستخدميه عادى لما تحبى تغسلى شعرك وكل ما تستخدميه ترجى الزجاجه كويس بس كده سهله جداا
HAPPY
كاتب الموضوع : emmy khaled
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى :: تعاليق

هههههههههههههههههههههههههه انتي مشكلة يا نودا والله حلوة شعرك يرقص ديه

ايمي شعري لو وقع او جراله حاجة ححملك المسئولية ههههههههههههههههههههه حجيبك من البيت انتي حرة
هجربها عرفه او طلع وحش هزعل منك
تسلم ايدك يا قمر شكرا شكرا
يظهر كل الاميرات حيجربوها وانا معاهم
شكرا يا قمر جد
متاكده
لازم نجربه طبعا
ورانا ايه
ههههههههههههههههه
وانا معاكم وهجربها تسلم

يا بنات انا جربت الجيلى مع الشامبو لشعرى تعالوا شوفوا تجربتى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية