منتدى وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
شاطر
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي

هل هذا الستايل الحالي موفق ؟ولا نطلب تغييره او نطلب تغييره

11 - 65%
6 - 35%
0 - 0%

مجموع عدد الأصوات: 17
كليوباترا
ملكه المنتدى
ملكه المنتدى
رقم عضويتك : 1
الاوسمه :
العمل/الترفيه : طبيبه اسنان
03032011
استفتاء هااااااااااام الستايل الحالي هوه الحلو ولو حلو ايه عيوبه
ياريت تقولوا ليه
او
ده
http://www.wasafatcleopatra.com/forum?theme_id=165651
او ده
او ده
http://www.wasafatcleopatra.com/forum?theme_id=160231

يا اميرات علي فكره انا كمان تايه فيه واى ستايل هنبقي متلخبطين شويه لغايه لما نتعود بس العيوب لازم نكتبها واضحه علشان اظبطها او اغير الستايل خالص

عدل سابقا من قبل كليوباترا في 05.03.11 20:43 عدل 4 مرات
مُشاطرة هذه المقالة على:Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking
تعاليق
ياكوكى هو احنا هنتقدم ولا نتاخر!!!!!طب لو فضلنا على الاستايل القديم هنستفاد ايه وايه التطور اللى هنبقى عملناه!!
انا بصراحه عاجبنى الاستايل دا وكل فترة نبقى نغير ونحدث من المنتدى لكن اننا نفضل على استايل قديم ومنفيرهوش يبقى المنتدى مش هيتطور
دا رايى واسفة لوكان رايى غلط
يعنى اوك الستايل ده ولا ايه تمام صح انا عايزه التصويت لان بنات قالوا مش عاجبهم فبالاغلبيه وكله يقول رايه ده لمصلحه منتدانا يا بنات ومحدش بيزعل ابدا كله يقول رايه بحريه
بالنسبه للقديم مش مهم نرجع القديم لو ده مريحنا خلينا عليه ممكن نشوف استايل تالت لو ده مش عجبكم فاهمنى قولي رايك يا مريومه ومتتاسفيش ابدا بالعكسانا مبسوطه يارب الكل يشارك برايه بعدد الاصوات هاخد القرار وندور وهعرض عليكم استايلات جديده المهم نطور لو في عيب مش مجرد التغيير باستمراار ممكن يلخبط المنتدي بس لو الاستايل مضايقكم ياريت تقولوا ليه من عنيه
انا عن نفسى الاستيل ده عجبنى بس لامانع من التجديد
ربنا يكرمك يا فطومه يا رب خلاص واللهي لو لقيت تغيير احلي هبقي استشيركم الاول وافرجكم الاول قبل تطبيقه بس الاهم انى عرفت انكم مش مضايقيين دلوقتى ادور براحتى لو في افضل هقولكم
استعرض الموضوع السابقاستعرض الموضوع التالي