وصفات كليوباترا
بسم الله الرحمن الرحيم
عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضوه معنا
أو التسجيل لو لم تكونى عضوه و ترغبى الانضمام لأسرة منتدى وصفات كليوباترا

سنتشرف بتسجيلك
شكراً
أدارة المنتدى
وصفات كليوباترا

منتدى نسائي لكل ما يهم المراه العربيه عنايه بالبشره ,الشعر ,الجسم ,العروسه ,ديكور ,ازياء ,الحياه الزوجيه طبخ

الرئيسيةالرئيسية  المجلهالمجله  البوابةالبوابة  بحـثبحـث  دخولدخول  التسجيلالتسجيل  
شاطر | 

طريقه تزيل شعر الوجه وتخليه لمبه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
15022011
مُساهمةطريقه تزيل شعر الوجه وتخليه لمبه

السلام عليكم ********* اخباار الحلووين ياارب تكوونووا بخير

طحت لكم على طريقه تزيل شعر الوجه بلا حلاوه وبلاشيره وتخلي وجهك لمبه
أقولكم طحت أنا على كنز ... إلا شي خرافي ... إلا قولي الزين بعينه

تدرون أني لقيت طريقه وحده --أشيل بها ... (شعر وجهي ... وبنفس الوقت تسوي له عملية تقشير ..

ولا بعد ....مع الوقت تكسب خدودك .... نظافـــــــــــــــته ولمعه الكل راح يسألك عنها ....

لا تقولون لي الحلاوه ... أصلاً الحلاوة تمطط الوجه ومع العمر تتوسع المسام ... وترهل وجهك ...

ويكون كأنه عمر بشرتك كبير ... فيأثر على شكلك ... الحل عندي

يالله .... بسم الله (((( حطي على وجهك ... عسل ووزعيه بكل المناطق الي ترغبينها أنا حتى

رقبتي... معه ..... بعدين أتركيه لمدة ربع ساعه .... أوك

بعد ماتجي لك ربع ساعه .... لا تغسلين وجهك ... أصبري .... شايفه ذا العسل حطي عليه من

أي دقيق عندك بالبيت ... ليش الدقيق... أقولك ليش علشان بتطليع العسل من وجهك ... ولا

يشمع بإيدك .. يالله عاد الحين بدينا بالشغل .... قومي وأدعكي وجهك ....كأنها صنفره ... فاهمين

علي ....حتى ما يبقى شي بوجهك .... بعدها .... أمسحي وجهك .... بقطنه مبلوله بماء ورد بارد

علشان تقفيل المسام بعد الدعك ......النتيجه راح تبان بعد يوم من إستخدامك .... يعني بعد ما

يرتاح الوجه ... ممكن تسوينها كل ما طلع شعر وجهك .... أو حبيتي يكون لوجهك بريق كا بريق

المغربيات...... أنا عني الكل يسأل مسويه شد بشره وتفتيح .. وبعضهم يقولولي وين شايله

الفتله مره نظيفه .... فا ينصدمون لما أخبرهم ...... فيه وحده من صديقاتي كان وجهها كله حبوب

وندب ولما تقابلنا بزواج سألتها عن بشرته كانت مره .... روعه تبرق برق فاقلت سويتي تقشير

الأحماض .. أو راجعتي عيادات أدمه .... فاأنصدمت لما قالت لي إنها نفس طريقتي بس هي

مستمره كل يوم بالأسبوع ... تسويها ... لا أنا كل ما طلع شعر وجهي .

بس أنا لاحظت حاجة غريبة كل تجارب الخليجيات واحدة صديقتي كانت قردة بقت قمر هههههههه
كاتب الموضوع : ام يوسف
مُشاطرة هذه المقالة على: Excite BookmarksDiggRedditDel.icio.usGoogleLiveSlashdotNetscapeTechnoratiStumbleUponNewsvineFurlYahooSmarking

طريقه تزيل شعر الوجه وتخليه لمبه :: تعاليق

رد: طريقه تزيل شعر الوجه وتخليه لمبه
مُساهمة في 18.02.11 21:39 من طرف همسه حنين
جميله اوووووووى هجربها ع طول بجد ميرسي ياقمرايه تسلم ايدك بجد
مُساهمة في 27.02.11 2:12 من طرف boba queen
ميرسى جدا هى فعلا طريقة حلوة اوى وسهلة بس كنت عايزة اعرف حاجة هو انا لو استخدمتها وفعلا ازالت شعر الوجه مش ممكن الشعر لما يجى يطلع تانى يطلع اتقل من قبل كدا والشعر بدل ما يختفى او يقل نموه يبقى بالعكس ويزيد وكمان يتقل ... ارجو الرد والتوضيح
مُساهمة في 27.02.11 4:09 من طرف nora_ahmed
مرسي جدا طريقة ممتازه بس نفسي اسأل نفس السؤال ده هيتقل الشعر بعد كده وهيطلع ولا هيختفي خالص؟؟؟؟؟؟ ارجو الرد والتوضيح
حلوة اوي اوي تسلم ايديكِ يا أم يوسف

اعتقد ان الشعر مش حيتقل لما يرجع ينمو تاني لان العسل ده مكون طبيعي يعني مش حاجة صناعية او فيها مواد كيميائية
يعني حيبقي حاجة زي السويت بس مش باضرار السويت

يارب يكون اعتقادي صح

Smile
مُساهمة في 27.02.11 12:57 من طرف فاطمة الزهراء
أنا رأيي انا كمان كده و تسلم ايدك يا أم يوسف على الوصفه الحلوه دى

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 

صفحة 2 من اصل 4انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4  الصفحة التالية